Prowadzisz salon urody i wciąż chcesz pozyskiwać nowych klientów? Współcześnie, bardzo istotną rolę odgrywa marketing internetowy. Przede wszystkim musimy założyć stronę internetową naszego biznesu, a także zadbać o to, aby wzmianka o nim znajdowała się na różnych portalach branżowych. Istotną rolę pełnią również media społecznościowe. Musimy pożądać za bieżącymi trendami i wprowadzać nowe rozwiązania. Zobacz, na co teraz zwrócić największą uwagę.
Responsywność Przede wszystkim musimy dać się znaleźć potencjalnemu klientowi. Żeby było to jak najbardziej prawdopodobne, strona naszego salonu musi się dobrze pozycjonować w wyszukiwarce Google – to tam użytkownicy szukają informacji. W 2015 roku Google zmieniło swój algorytm i wyżej znajdują się strony responsywne, które wyświetlają się prawidłowo nie tylko na ekranach komputerów, ale również urządzeń mobilnych – tabletów i smartfonów. Warto więc dostosować do nich naszą stronę. Dzięki temu odwiedzający naszą stronę też będą bardziej zadowoleni. Nie stracimy tych, który rezygnują z jej przeglądania ze względu na to, że nieprawidłowo wyświetla się na niewielkim ekranie urządzenia mobilnego. Marketing treści    Marketing treści, czyli content marketing to coś, dzięki czemu będziemy reklamować nasze usługi w sposób przystępny i atrakcyjny dla klienta. Tradycyjne reklamy mają to do siebie, że często irytują. Czym jest marketing treści? To różne działania, które mają na celu przekazanie użytkownikom ciekawych treści związanych z naszą działalnością. Prowadząc salon urody, może się do nich zaliczać np. blog, w którym opisujemy przebieg wykonywanych przez nas zabiegów czy udzielamy przydatnych porad na temat pielęgnacji. Innym rodzajem content marketingu są galerie zdjęć np. fryzur czy paznokci. Najnowszym trendem są materiały wideo, udostępniane np. na stronie i portalach społecznościowych. Wprowadzenie rezerwacji online Rezerwacja online to duże udogodnienie dla klientów, ponieważ dzięki niej mogą oni zapisać się na wizytę o dowolnej porze dnia i nocy. Warto ją wprowadzić do salonu, ponieważ to również sposób na zachęcenie do korzystania z naszych usług. Można połączyć ją ze specjalnymi rabatami, promocjami, co umożliwia nam serwis Lavito.pl – platforma do wyszukiwania usług w salonach i rezerwacji online. Klienci docenią takie wygodne rozwiązanie i to, że salon podąża za współczesnymi trendami. Powyższe działania z pewnością wpłyną na lepszą reklamę salonu piękności w internecie.

Zobacz również