SsangYong Motor informuje, że w marcu 2016 roku firma sprzedała łącznie 13.010 samochodów: 9.069 na rynku krajowym i 3.941 w eksporcie.
Wzrost wyniósł 23% w porównaniu do poprzedniego miesiąca i 1,1% w stosunku do marca ubiegłego roku dzięki rosnącej
sprzedaży Tivoli i XLV, który swoją premierę w Korei miał na początku marca br.
Oba modele, Tivoli i XLV, osiągnęły efekt synergii, jako że od premiery modelu w marcu zbiorcze zamówienia na XLV przekroczyły 3.500 sztuk. XLV kontynuuje sukces
marki Tivoli i oczekuje się, że odegra kluczową rolę w rozwoju
rynku samochodów z segmentu C-SUV.
Co więcej, łączne zamówienia na oba modele z serii Tivoli, czyli Tivoli i XLV, przekroczyły w marcu liczbę 8.500. Przewiduje się, że dalszy
wzrost popularności tych modeli spowoduje, że będą one umacniały sprzedaż
samochodów SsangYonga.
Sprzedaż
na rynku krajowym w Korei osiągnęła rekordowy poziom 9.069 sztuk, co stanowi wzrost o 29,9% od lutego i 17,5% od marca ub.r.
Wyniki te są bezpośrednim skutkiem wyśmienitej sprzedaży modeli z serii Tivoli, która w porównaniu z marcem 2015 r. wzrosła o 69,7%.
Eksport samochodów SsangYonga wzrósł o 9,7% w porównaniu do poprzedniego miesiąca dzięki
eksportowi XLV na rynki europejskie.
Ze względu na wzrost eksportu modeli z serii Tivoli o 37,1% w porównaniu do marca ub.r. firma liczy na wielką poprawę wyników na rynkach zagranicznych, szczególnie od momentu premiery XLV.
Premiera XLV planowana jest na maj, zaś sam model został po raz pierwszy zaprezentowany podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w marcu. Do maja firma planuje kontynuację intensywnej
kampanii marketingowej, m.in. poprzez
udział w licznych regionalnych pokazach
samochodowych.
Agnieszka Boraczyńska
PR
Manager SsangYong