SsangYong Motor informuje, że w marcu 2016 roku firma sprzedała łącznie 13.010 samochodów: 9.069 na rynku krajowym i 3.941 w eksporcie. Wzrost wyniósł 23% w porównaniu do poprzedniego miesiąca i 1,1% w stosunku do marca ubiegłego roku dzięki rosnącej sprzedaży Tivoli i XLV, który swoją premierę w Korei miał na początku marca br. Oba modele, Tivoli i XLV, osiągnęły efekt synergii, jako że od premiery modelu w marcu zbiorcze zamówienia na XLV przekroczyły 3.500 sztuk. XLV kontynuuje sukces marki Tivoli i oczekuje się, że odegra kluczową rolę w rozwoju rynku samochodów z segmentu C-SUV. Co więcej, łączne zamówienia na oba modele z serii Tivoli, czyli Tivoli i XLV, przekroczyły w marcu liczbę 8.500. Przewiduje się, że dalszy wzrost popularności tych modeli spowoduje, że będą one umacniały sprzedaż samochodów SsangYonga. Sprzedaż na rynku krajowym w Korei osiągnęła rekordowy poziom 9.069 sztuk, co stanowi wzrost o 29,9% od lutego i 17,5% od marca ub.r. Wyniki te są bezpośrednim skutkiem wyśmienitej sprzedaży modeli z serii Tivoli, która w porównaniu z marcem 2015 r. wzrosła o 69,7%. Eksport samochodów SsangYonga wzrósł o 9,7% w porównaniu do poprzedniego miesiąca dzięki eksportowi XLV na rynki europejskie. Ze względu na wzrost eksportu modeli z serii Tivoli o 37,1% w porównaniu do marca ub.r. firma liczy na wielką poprawę wyników na rynkach zagranicznych, szczególnie od momentu premiery XLV. Premiera XLV planowana jest na maj, zaś sam model został po raz pierwszy zaprezentowany podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w marcu. Do maja firma planuje kontynuację intensywnej kampanii marketingowej, m.in. poprzez udział w licznych regionalnych pokazach samochodowych. Agnieszka Boraczyńska PR Manager SsangYong

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również