O 7% do 47 mln zł zwiększyły się w marcu obroty Grupy Redan, w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku. Narastająco w całym I kwartale br. sprzedaż wyniosła 124 mln zł i była wyższa o 9% w ujęciu r./r. Głównym motorem wzrostu przychodów Grupy była sieć dyskontowa TXM textilmarket utrzymująca wysokie dynamiki rozwoju.
Grupa Redan w marcu 2016 r. osiągnęła łącznie 47 mln zł
przychodów, czyli o 7% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Narastająco przez pierwsze trzy miesiące roku obroty wyniosły 124 mln zł i były wyższe o 9% w ujęciu r./r. Powierzchnia całej sieci
handlowej grupy na koniec marca wyniosła 121,8 tys. m2, co oznacza
wzrost o 11% w odniesieniu do marca 2015 r.
„Segment dyskontowy rozwija się bardzo dobrze. Potwierdzają to osiągane w każdym kolejnym miesiącu wysokie dynamiki przychodów. Wypracowany model
biznesowy jest bardzo efektywny i zapewnia systematyczną poprawę osiąganych wyników” - powiedział Bogusz Kruszyński, Wiceprezes
Zarządu Redan SA.
Sieć dyskontów odzieżowych TXM textilmarket w marcu br. uzyskała 28 mln zł obrotów, czyli o 16% więcej niż w tym samym okresie zeszłego roku. Od stycznia do marca br. przychody TXM textilmarket w ujęciu r./r. poprawiły się o 17% i wyniosły 71 mln zł. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego na koniec minionego miesiąca liczyła 359 sklepów własnych o łącznej powierzchni 79,7 tys. m2 i była o 16% większa niż na koniec marca 2015 r.
„W segmencie modowym oczekiwaliśmy lepszych wyników. Wprowadzona już do
sklepów wiosenna kolekcja została dobrze przyjęta przez
klientów, jednak bardzo konkurencyjne otoczenie wymuszało konieczność stosowania działań wspierających sprzedaż. W marcu dodatkowo zanotowaliśmy słabsze obroty
na rynkurosyjskim, gdzie ze względu na konflikt
transportowy mieliśmy kłopoty z dostarczeniem towarów” - dodał Bogusz Kruszyński. W efekcie w segmencie modowym marcowa sprzedaż towarów sięgnęła 19 mln zł i była niższa o 5% niż w marcu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym obroty w I kwartale br. wyniosły 52 mln zł i były na tym samym poziomie co w analogicznym okresie poprzedniego roku. Punkty handlowe działające w sieci sprzedaży
marek Top Secret, Troll i Drywash na koniec marca 2016 r. miały łączną powierzchnię 42 tys. m2, czyli o 1% więcej niż w marcu 2015 r.
Redan S.A.