20 marca minęły dwa lata od otwarcia jednego z największych centrów handlowych w Lublinie i regionie – Atrium Felicity. W ciągu tego czasu w obiekcie pojawiły się nowe marki i udogodnienia, a liczbaklientów odwiedzających centrum stale wzrasta. Po ponad dwóch latach funkcjonowania Atrium Felicity na dobre wpisało się w lubelski rynek handlowy i jest jednym z wiodących obiektów w regionie. W centrum stale wzrasta odwiedzalność, a z prowadzonych analiz (m.in. tablic rejestracyjnych samochodów na parkingu centrum) wynika, że zakupy robią tu nie tylko mieszkańcy Lublina i regionu, ale również klienci zza wschodniej granicy – m.in. z Ukrainy. Te czynniki przekładają się również na wysokie zainteresowanie sieci handlowych wynajmem lokali w obiekcie. Obecnie poziom komercjalizacji wynosi ponad 98 proc., a poza otwarciem kompleksu kinowego Cinema City z 9 salami w ostatnim czasie do grona najemców dołączyły takie marki, jak: Vision Express, Yves Rocher, Nc+, Costa Coffee, Shape, X-kom, szkoła językowa Lingua Club, szkoła tańca Iskra czy biuro podróży Rainbow Tours. Trwają negocjacje dotyczące wynajmu ostatnich wolnych lokali. W kwietniu w centrum zagości nowy najemca, który swoją ofertą wzmocni segment jubilerski, a sektor usług zostanie uzupełniony o dwie myjnie samochodowe- samoobsługową zewnętrzną oraz oferującą pełny zakres usług Atrium Felicity słynie nie tylko z rozbudowanej i kompleksowej oferty handlowej, ale też ciekawych wydarzeń i akcji promocyjnych, które przyciągają tłumy klientów. Tylko w ostatnim czasie odbyła się loteria urodzinowa, w której do zdobycia był m.in. sprzęt RTV i AGD, biżuteria, zegarki i kosmetyki. Dużą popularnością cieszyły się też akcje dedykowane najmłodszym – jak np. spotkanie z bohaterami filmu „Odlotowa przygoda” czy „Transformers” i „My Little Pony”, oraz wystawa zwierząt egzotycznych gdzie można było zobaczyć wiele okazów gadów i płazów. W planach są kolejne wydarzenia dla całych rodzin, oraz poszerzenie oferty rozrywkowej o 2 sale zabaw dla dzieci na kondygnacji +1, gdzie obecnie funkcjonuje kino Cinema City z salą 4DX, klub fitness Fabryka Formy, studio tańca Iskra i szkoła językowa Lingua. W ciągu dwóch lat funkcjonowania obiektu znacząco poprawiła się ilość udogodnień dla klientów oraz jego dostępność komunikacyjna. Jesienią ub. r. uruchomiona została stacja miejskiego systemu wypożyczania rowerów, a przy współpracy z Zarządem Transportu Miejskiego udało się również wprowadzić kilka dodatkowych linii autobusowych dojeżdżających do centrum oraz uruchomić nowy przystanek komunikacjimiejskiej, zlokalizowany tuż przy obiekcie. W najbliższym czasie planowane jest też stworzenie kolejnego przystanku przy al. Witosa, który będzie zlokalizowany bliżej centrum, co pozwoli zwiększyć bezpieczeństwo pieszych, przechodzących przez ruchliwą drogę dwupasmową. Liczne udogodnienia pojawiły się również wewnątrz obiektu. Zmieniona została strefa gastronomiczna, która zyskała więcej miejsc, dodatkowe oświetlenie, kącik dziecięcy oraz możliwość ładowania urządzeń mobilnych. W ostatnim czasie w centrum pojawiły się też standy multimedialne, na których klienci mogą w łatwy sposób sprawdzić nie tylko lokalizację poszczególnych sklepów, ale również informacje o aktualnych wydarzeniach w Atrium Felicity, promocjach oraz repertuarze kina i rozkładzie jazdy autobusów. – Nasze najważniejsze plany na trzeci rok funkcjonowania centrum to przede wszystkim dokończenie procesu komercjalizacji i wynajęcie ostatnich wolnych już lokali. Skupiamy się również na wprowadzaniu proekologicznych rozwiązań w centrum – jesteśmy w trakcie procesu certyfikacji BREEAM w zakresie podniesienia obecnej oceny dla naszego centrum do poziomu Level GOOD. Liczymy, że prowadzone przez nas akcje marketingowe, bogata oferta handlowa oraz stale rosnąca odwiedzalność obiektu pozwolą nam wzmocnić wiodącą pozycję na regionalnym rynku – podsumowuje Michał Nowakowski, dyrektor Atrium Felicity. Atrium Felicity

Zobacz również