Handel

HubStyle: Ponad trzykrotny wzrost sprzedaży odzieży w sierpniu

ubranie

Sierpień jest kolejnym udanym miesiącem dla Grupy HubStyle. Właściciel popularnych marek odzieżowych i dostawca kontentu internetowego odnotował w tym okresie przychody na poziomie 1,8 mln zł, co oznacza 61 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku.

W sierpniu przychody ze sprzedaży w segmencie modowym HubStyle, do którego zalicza się Sugarfree Sp. z o.o. oraz New Fashion Brand Sp. z o.o., wyniosły 1 101 tys. zł, co oznacza wzrost o  206 proc., w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Od początku roku segment sprzedaży odzieży (styczeń – sierpień) wypracował już 7 318 tys. zł – to ponad pięciokrotnie więcej niż w tym okresie roku poprzedniego.

„Tradycyjnie miesiące wakacyjne są specyficzne i sprzedaż internetowa jest niższa, a mimo to odnotowaliśmy ponad trzykrotny wzrost sprzedaży w segmencie modowym. W sierpniu wprowadziliśmy nową kolekcję naszej marki sportowej Cardio Bunny Widzimy duże zainteresowanie i liczymy na to, że klientki ponownie docenią oryginalność naszych produktów. Na bieżąco aktualizujemy również ofertę naszych pozostały marek.” powiedziała Monika Englicht, Prezes Zarządu HubStyle SA.
Sierpień to okres wakacyjny, w którym w kanałach sprzedaży e-commerce tradycyjnie notowane są spadki. Wzrost w segmencie odzieżowym HubStyle jest zasługą wysokiej dynamiki sprzedaży przez sklepy internetowe Grupy HubStyle oraz coraz większej dostępności produktów w showroom’ach, gdzie klienci mogą obejrzeć i przymierzyć produkty marek HubStyle.

Dodatkowo pozytywnie na przychody wpływa sprzedaż bestsellerów – w zależności od potrzeb Grupa zwiększa ich dostępność.

Spółka podała również dane dotyczące przychodów wygenerowanych w segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl – nowoczesny dostawca kontentu ecommerce’owego. W sierpniu wyniosły one 723 tys. zł i były niższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2015 roku o około 7 proc. Spadek obrotów związany jest z przeglądem partnerów biznesowych segmentu pod kątem jakości oraz rentowności generowanego ruchu. Zgodnie z przyjętą strategią, Grupa HubStyle obecnie koncentruje się na segmencie modowym i budowie portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych odzieżowych marek własnych.

Wstępne skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży osiągnięte w sierpniu 2016 roku przez Grupę Kapitałową HubStyle wyniosły około 1 824 tys. zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w sierpniu 2015 roku o około 61%. Od początku roku (styczeń – sierpień) Grupa wypracowała już 13 609 tys. zł co oznacza 75 proc. więcej niż w tym okresie roku poprzedniego.

Obecnie portfolio Grupy tworzy pięć brandów. Spółka Sugarfree Sp. z o.o.  oferuje damskie sukienki na każdą okazję – to najbardziej rozwinięty koncept modowy HubStyle z silną pozycją na rynku. Cztery kolejne marki rozwijane są w ramach inkubatora modowego New Fashion Brand: Cardio Bunny to kobiece ubrania sportowe, Emente – marka premium oferująca unikatowy asortyment damskiej odzieży, Kragelman – pierwsza marka w portfolio HubStyle skierowana do nowoczesnych mężczyzn oraz Freakylicks skupiająca się na modzie ulicznej.

HubStyle

Komentarze