Know How

Proseed #32: bdsklep.pl – jak przychody z e-mail marketingu wzrosły o 382%

LOGO_BD_SKLEP2a

bdsklep.pl to hipermarket internetowy z Białegostoku. Oferuje 10 tys. produktów renomowanych marek z Polski i Europy – głównie FMCG, kupowanych systematycznie. Celem współpracy e-sklepu z Divante i Sendingo było zwiększenie sprzedaży. Postawiono na newsletter, ponieważ buduje lojalność klientów wobec sprzedawcy i mało inwazyjnie trafia z przekazem marketingowym dotyczącym ciągle zmieniającej się oferty.

Planowanie i strategia

Przed zleceniem prac na zewnątrz sklep wykonywał drobne działania w zakresie e-mail marketingu. Współpraca z Divante miała zwiększyć intensywność wysyłek oraz zaangażowanie klientów, a także nauczyć zespół e-sklepu, jak planować i realizować skuteczne kampanie e-mail marketingowe.

Prace prowadzono zgodnie ze schodkową strategią e-mail marketingu, według której nie należy wykonywać działań bardziej zaawansowanych, jeśli nie zrealizowano jeszcze prac elementarnych. Doświadczenia podpowiadają, że to drobne, proste elementy i czynności (chwytliwy tytuł, call to action, prosty design) poprawiają wyniki uzyskiwane z wysyłki mailingu – za każdym razem jeden schodek wyżej.

To tylko fragment artykułu, który ukazał się w Proseed #32. Aby uzyskać pełny dostęp do unikalnych treści magazynu zamów subskrypcję na proseedmag.pl/subskrypcja.

Chcesz sprawdzić jakość, zanim zapłacisz? Zapisz się na darmowy newsletter i otrzymuj co miesiąc bezpłatne wydanie Proseed.


Komentarze