Marketing

Agencja GetHero wesprze akcję Czyste Tatry w obszarze Social Mediowym

Get Hero - Logo Gold Gradient

GetHero została oficjalnym partnerem akcji Czyste Tatry i wraz ze swoim influencerem – ReZigiuszem – ambasadorem akcji – będzie wspierać projekt w zakresie promocji w Social Mediach. Agencja wraz z ReZigiuszem wesprą też event towarzyszący akcji sprzątania Tatr – bicie rekordu Guinessa w układania wzoru z surowców wtórnych.

 

W dniach 30 czerwca i 1 lipca odbędzie się wielkie sprzątanie Tatr w ramach akcji Czyste Tatry, która co roku przyciąga w góry tysiące uczestników/wolontariuszy. Centralą akcji, do której zapisy właśnie ruszyły, jest Zakopane.

Stowarzyszenie Czysta Polska i Rafał Sonik organizują akcję już po raz szósty. Jej główną ideą jest posprzątanie śmieci i odpadków pozostawionych przez turystów na tatrzańskich szlakach.

Chcemy nie tylko pozbyć się papierków, puszek czy butelek, ale także pokazać dobry przykład. Tak, by w przyszłości tych śmieci nie było wcale – wyjaśnia Rafał Sonik, znany sportowiec i przedsiębiorca.

Agencja GetHero w roli oficjalnego partnera akcji wesprze ją w obszarze promocji w Social Mediach, wraz ze swoim najaktywniejszym społecznie influencerem – ReZigiuszem.

– Współpracujemy z ReZigiuszem od 2 lat. Robiliśmy razem kampanie m.in. dla marek takich jak: Coca-Cola, mBank, Samsung, X-Kom, HP, EA, PLAY czy dla Ministerstwa Edukacji Narodowej. Z uwagi na fakt, że Remigiuszem interesuje się wielu młodych ludzi, chcemy przybliżyć im akcję Czyste Tatry i zachęcić ich do zaangażowania się w nią – mówi Tobiasz Wybraniec, Prezes Zarządu GetHero.

 

GetHero wraz z ReZigiuszem będą wspierać akcję przez cały czerwiec, a także na miejscu podczas eventu odbywającego się 30 czerwca i 1 lipca, jak również w promocji eventu towarzyszącego, czyli biciu rekordu Guinessa.

Wsparcie agencji obejmie promocję eventu w mediach społecznościowych, ale też m.in. produkcję vloga i materiałów wideo z akcji i imprez towarzyszących.

ReZigiusz, oprócz roli ambasadora, zaangażował się również jako właściciel drukarni tekstylnej VRIK, która pomoże wydrukować ponad 4000 koszulek dla wolontariuszy biorących udział w projekcie.

 

ReZigiusz (Remigiusz Wierzgoń) to najbardziej rozpoznawalna postać polskiego gamingu. Na YouTube zajmuje się przede wszystkim nagrywaniem tzw. let’s playów („transmisji” z uczestnictwa w grach komputerowych), ale równie często pojawiają się na jego kanale vlogi z życia codziennego. Jest freakiem nie tylko na punkcie gier, ale również jazdy na enduro, regularnie angażuje się też w inne projekty, m.in. akcje charytatywne – do tej pory udało mu się wraz ze wspierającymi przekazać pół miliona złotych na szczytne cele. Jego kanał na YouTube ma ponad 2,2 mln subskrybentów, profil na Facebooku prawie 1,3 mln fanów, a profil na  Instagramie ponad 0,7 mln obserwujących.

 

W ostatnich dniach ruszył proces rejestracji uczestników do akcji Czyste Tatry, którego można dokonać za pośrednictwem strony www.czystetatry.pl. Wszyscy wolontariusze otrzymają darmowe miejsce namiotowe, a także pakiet prezentów od partnerów akcji. Rejestracja pozwoli także na bezpłatne wejście na teren Tatrzańskiego Parku Narodowego. Wieloletnim sponsorem akcji jest brand „Jan Niezbędny”, polski lider rynku artykułów gospodarstwa domowego. Firma przekaże uczestnikom niezbędne worki na śmieci, a także inne biodegradowalne produkty do obsługi strefy gastronomicznej base-campu, marka wesprze także bicie kolejnego rekordu Guinessa.

Agencja GetHero jest siecią partnerską YouTube i jednocześnie agencją kreatywną wyspecjalizowaną w video i influencer marketingu. Współpracujący z GetHero na wyłączność influencerzy to m.in.: ReZigiusz, Dezy, Multi, Vertez, Marcin Malczyński, vNARF, Matuss, Tofiki – mają oni ponad 10 mln subskrybentów na YouTube, ponad 5 mln fanów na Facebooku, a łączna liczba wyświetleń ich materiałów na YouTube zbliża się już do 1,3 mld. Wśród klientów i marek, dla których pracowała agencja znalazły się m.in. ING Bank Śląski, mBank, Coca-Cola, Credit Agricole, HP, Sony Playstation, Techland, Play, New Balance, Samsung, Ubisoft, Crunchips, EA, LG, Sprite, Komputronik, Orange.

 

Źródło obrazka: [internet]

Komentarze