Mobile Trends Conference

W Polsce już 15% użytkowników internetu korzysta z globalnej sieci za pomocą urządzeń takich jak telefony komórkowe, tablety czy notebooki. Liczba ta będzie rosnąć. Stwarza to zupełnie nowe wyzwania dla programistów, jak i niespotykane dotychczas, sposoby na dotarcie do potencjalnego klienta.

Podczas Mobile Trends Conference zostanie wygłoszonych łącznie 16 prelekcji, po 45 minut każda. Prelekcje podzielono tematycznie w ten sposób, by odbywały się one jednocześnie w dwóch salach.

Biznes Room – zawiera prezentacje dotyczące szeroko pojętych zagadnień mobilnego marketingu, a także m-commerce (sprzedaż), m-learning, płatności mobilne, mobile advertising. Grupa docelowa tej sali to biznes, kadra kierownicza, managerowie, agencje reklamowe i interaktywne, oraz wszelkie osoby zainteresowane najświeższymi rozwiązaniami w mobilnym marketingu.

Development Room – zagadnienia tu poruszane będą dotyczyć przede wszystkim technicznych aspektów tworzenia stron i aplikacji mobilnych. Wystąpienia w Development Room są skierowane głównie do programistów tworzących strony i aplikacje na najpopularniejsze platformy.

Czas i miejsce: piątek, 27 stycznia 2012, Kraków, Hotel Andel’s, ul. Pawia 3

Komentarze