Relacja: Innowacyjny pomysł sukcesem w biznesie – kapitał na start

Część merytoryczna została poświęcona projektom, które znajdują się w obszarze zainteresowań inwestorów indywidualnych. Dyskutowano nad tym jak powinna wyglądać dobrze przygotowana strategia marketingowa dla innowacyjnych przedsięwzięć oraz poruszono kwestię praktycznych aspektów dokonywania inwestycji przez Anioła Biznesu. Gośćmi tej części konferencji byli Przemysław Jura (prezes Instytutu Nauk Ekonomicznych i Społecznych), dr Rafał Kasprzak z SGH i Marcin Długołęcki (wiceprezes Mega Sonic Co. Ltd Sp. z o.o.).

W drugiej części przedsięwzięcia odbył się panel dyskusyjny moderowany przez Przemysława Jurę, podczas którego szukano odpowiedzi na m.in. pytania: jakie istnieją możliwości pozyskania finansowania dostępne dla osób zakładających bądź prowadzących własną firmę, jakie błędy są najczęściej popełniane podczas zakładania start-upów, dlaczego warto zaryzykować i pozyskać inwestora zewnętrznego.

Celem konferencji było przybliżenie jej uczestnikom możliwości pozyskania kapitału zewnętrznego na realizację swoich przedsięwzięć, jak również wskazanie ścieżki rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes.

Wysoka frekwencja potwierdza fakt, że w regionie mazowieckim istnieją kreatywni, przedsiębiorczy ludzie, posiadający innowacyjne pomysły, którzy potrzebują wiedzy na temat tego jak przekonać do siebie inwestora zewnętrznego i dlaczego to właśnie w ich pomysł Anioł Biznesu powinien zainwestować.

Honorowy patronat nad konferencją objęli Ministerstwo Gospodarki, Marszałek Województwa Mazowieckiego, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie. Szkoła Główna Handlowa oraz Agencja Rozwoju Mazowsza S.A. objęły patronatem merytorycznym przedsięwzięcie. Patronem medialnym wydarzenia był magazyn Proseed.

Komentarze