TMT.Sales’11 Warsaw – relacja

Konferencję otworzyło wystąpienie Tada Witkowicza, mieszkającego w USA przedsiębiorcy od inwestora. Tad opowiedział o specyfice pracy amerykańskich handlowców, podzielił się swoimi wieloletnimi doświadczeniami inwestycyjnymi. Handlowcy w Stanach są najważniejszą grupą w przedsiębiorstwie – od ich wyników zależy sukces całej firmy. W odróżnieniu od europejskich wzorców są też najlepiej opłacani.

Następnie omówiono wyniki badania dotyczącego praktyki wdrożeń CRM w 2011, jakie wykonało IDG Poland i Outbox. Szybko przerodziło się to w dyskusję o różnych systemach CRM, ich wadach, zaletach oraz o wdrażaniu ich w przedsiębiorstwach. Ważnym aspektem dyskusji stały się aspekty prawne pracy sprzedawców – związane z tajemnicą przedsiębiorstwa, etyką zawodową i bazami klientów. Prezentowano różne modele rozwiązań CRM, ułatwiające dotarcie do odpowiednich klientów w najlepszym dla nich momencie.

Konferencja była doskonałą okazją do poznania najnowszych trendów i rozwiązań zwiększających sprzedaż a przy tym przyjaznych dla klienta.

Komentarze