Tutaj praktycy spotykają się z praktykami, każdy może zostać prelegentem, nie ma teoretyzowania, jest za to mnóstwo inspiracji na temat tego jak wykorzystać dostępne narzędzia do rozwijania swoich produktów i usług, aby lepiej sprzedawać w Internecie. ShopCamp w założeniu ma dostarczać profesjonalną wiedzę z zakresu e-commerce. Jest też okazją do pokazania się, a przez to umocnienia wizerunku swojej marki. W Białymstoku wystąpią:
  • Michał Kępiński, Grupa 7point - “Gdzie podział się twój klient? - obsługa e-mailowa w branży e-commerce”
  • Konrad Latkowski, Manubia/EventCookie - “Wirtualne dobra, wirtualna dostawa, realna praca”
  • ProjektOptimum - “POIG 8.2 jako sposób finansowania w e-commerce”
  • Sebastian Suma, NetArch - “Efektywne kampanie AdWords w e-commerce”
  • Paweł Małkowski, SwiezoPalona.pl - “CaseStudy - marketing w SwiezoPalona.pl”
  • Kasia Ryfka, Tanieje.pl - “Niezadowolony nie zawsze utracony, czyli o dobrej obsłudze klienta”
  • Krzysztof M. Kundzicz, Evermoton - “Jak zbudować globalny e-biznes”
  • Kamil Mirowski, Socializer.pl - “Social media nie sprzedaje”
  • Agnieszka Andrzejczuk, Siódemka S.A.
Chętni mogą zapisywać się do ShopCamp Arena - 5-minutowych, otwartych prezentacji ciekawych projektów i inicjatyw. Pokaż się, opowiedz o tym czym się inspirujesz. Forma prezentacji jest dowolna. Uczestnictwo w spoktaniu jest bezpłatne. Wystarczy dokonać rejestracji shopcamp.pl/order ShopCamp odbędzie się 21 kwietnia w Białymstoku (WOAK Spodki, ul. Św. Rocha 14). Start godz. 12:00. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej: shopcamp.pl Mecenasem trzeciego cyklu spotkań ShopCamp jest Platforma iStore.pl. Partnerem merytorycznym ShopCamp jest firma NetArch. Partnerem logistycznym jest Siódemka S.A. Patronem medialnym wydarzenia jest Magazyn Proseed.

Zobacz również