Wydarzenia: Sympozjum CR&CM – 30% zniżki dla naszych czytelników!

Sam program lojalnościowy niestety nie zatrzyma klientów, jeśli przedsiębiorstwo nie wypracuje własnego sposobu na budowanie lojalności i nie skoordynuje działania kluczowych departamentów. Posiadanie lojalnych klientów to w dzisiejszych czasach już nie trend, ale konieczność, dzięki której przedsiębiorstwa budują swoją przewagę na rynku. Dlatego warto korzystać z kreatywnych rozwiązań, zapewniać najwyższą jakość obsługi, zdobywać potrzebne narzędzia i wiedzę oraz chłonąć inspiracje z otoczenia – to procentuje rosnącymi wskaźnikami lojalności.

Na Sympozjum zaprezentowane zostaną konkretne case studies na temat zintegrowanych działań zwiększających lojalność klientów:

  • Przegląd strategii utrzymania klientów w praktyce różnych przedsiębiorstw
  • Integracja potrzeb klientów i strategii firmy w procesie komunikacji – nowa rola działów marketingu i sprzedaży
  • Jakość obsługi i produktu, a lojalność klientów – najlepsze działania marketingowe i PR-owe
  • Zasady 5S w obsłudze klienta – certyfikacja i standaryzacja procesów
  • Jak stworzyć pozabiznesowe relacje z klientem – model zarządzania przez cele
  • Najczęstsze błędy w założeniach dot. „samoobsługi” – jak kreować pozytywne doświadczenia użytkowników w nowych kanałach kontaktu

Więcej informacji i rejestracja na www.langas.pl
Aby skorzystać z 30% zniżki, należy na formularzu rejestracyjnym wpisać hasło “Proseed”

Komentarze