Po serii pięciu udanych konferencji „Biurowce w Polsce” oraz wydaniu 12 katalogów inwestycji biurowych o tym samym tytule Nowy Adres S.A. poszerza swoje portfolio o kolejną propozycję targową dla tego segmentu rynku nieruchomości: Office Days – targi wyposażenia i usług dla biur. Nowa impreza targowa ma zaprezentować kompleksowy wachlarz usług i towarów, niezbędnych przy funkcjonowaniu każdego biura. – Sprawnie działające biuro to nie tylko pokoje, biurka i długopisy - to także przyjazny użytkownikom projekt, umiejętne zarządzanie budynkiem, sprawny przepływ informacji, umiejętne gospodarowanie zasobami. Nowe targi zaoferują biorącym w nich udział firmom wszystko, co jest niezbędne do pracy w biurze, ale zaproszeni są również architekci i zarządcy, którzy będą mogli zapoznać się z najnowszymi trendami i technologiami. Tak kompleksowego podejścia do branży biurowej do tej pory nie było na żadnych targach w Polsce – mówi Katarzyna Cyprynowska, prezes zarządu firmy Nowy Adres S.A. i pomysłodawczyni targów Office Days. Impreza, która odbędzie się 9. i 10. kwietnia w Warszawskim Centrum Expo XXI przeznaczona jest dla czterech głównych grup odbiorców: office managerów i osób odpowiedzialnych za zamówienia sprzętu i usług biurowych, deweloperów, właścicieli i zarządców biurowców, architektów i projektantów wnętrz oraz informatyków odpowiedzialnych za firmowy hardware. Wystawcy będą prezentować nowinki techniczne, najnowsze wyposażenie biur, innowacyjne technologie budowlane i usługi dla rynku biurowego. – Podczas targów Office Days praktycznie wszyscy, którzy na co dzień mają do czynienia z nieruchomościami biurowymi znajdą coś dla siebie. Deweloperzy i zarządcy będą mogli zapoznać się z technologiami i usługami, które pozwolą im na realne oszczędności i podniesienie atrakcyjności budynku w oczach potencjalnych najemców, architekci i projektanci sieci IT poznają nowe rozwiązania infrastrukturalne, a office managerowie będą mogli od ręki zamówić najnowocześniejszy sprzęt, akcesoria i usługi dla biur. W jednym miejscu i czasie będzie można  zapoznać się z ofertą całego – jakże szerokiego - rynku produktów, usług i technologii dla biur – dodaje Cyprynowska. Nowy Adres S.A. zadbał również o bogaty program dodatkowych atrakcji. Podczas „Kongresu Office Days” uczestnicy targów będą mieli okazję do wymiany opinii i doświadczeń oraz do zapoznania się z najnowszymi trendami panującymi  na rynku biurowym. Wielu wystawców zamierza przygotować dla zwiedzających specjalne oferty rabatowe oraz sprzedaż produktów targowych po atrakcyjnych, obniżonych cenach. Nie zabraknie również konkursów i loterii. Pierwszym z nich jest konkurs „Moje biuro w obiektywie”, współorganizowany przez Akademią Fotografii Amatorskiej. Wystarczy zrobić zdjęcie w jednej z czterech kategorii: „architektura”, „miejsce pracy”, „identyfikacja z firmą” i „moje biuro w obiektywie telefonu komórkowego” i wysłać je foto@officedays.pl. Do wygrania atrakcyjne nagrody! Stoiska można rezerwować już dziś – do końca stycznia obowiązuje specjalny, preferencyjny cennik dla wystawców. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.officedays.pl

Zobacz również