Program lojalnościowy sklepu ANSWEAR.com przez pierwsze pół roku działania przyciągnął 30 tys. klientów. Otrzymują oni 10% wartości każdego zakupu z powrotem w postaci wirtualnych złotówek, za które mogą w przyszłości opłacić kolejne produkty. Klienci ANSWEAR CLUB odłożyli na kontach klubowych już prawie milion złotych. Dodatkowo kilka tysięcy z nich wykorzystało już swoje środki, płacąc nimi za kolejne zakupy. ANSWEAR.com to multibrandowy sklep internetowy skupiający ponad 150 marek z całego świata, w tym wiele niedostępnych do tej pory w Polsce. Więcej o nim możesz przeczytać w wywiadzie z Krzysztofem Bajołkiem.

Materiał zewnętrzny

Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
W świecie technologii, gdzie każda firma stara się być na fali cyfrowej transformacji, pojawia się pytanie: czy można tworzyć strony internetowe i aplikacje...

Zobacz również