Reklamy
Aktualności Artykuł sponsorowany

5 największych korzyści z wdrożenia systemu CRM online

CRM online, czyli Customer Relationship Management to narzędzie do zarządzania relacjami z klientem. Dzięki optymalizacji wielu procesów oraz czasu pracy, systemy CRM online przynoszą wiele korzyści – zarówno przedsiębiorcom, jak i klientom. Przeczytaj poniższy artykuł i poznaj 5 największych korzyści z wdrożenia tego rozwiązania.

#1 Dzięki CRM online usprawnisz proces obsługi klienta

CRM sprawia, że pracownicy mają większą kontrolę nad przebiegiem oraz realizacją wielu projektów na raz. Jeśli ktoś jest nieobecny, jego zadania może przejąć ktoś inny bez konieczności wielogodzinnego wdrażania się w cudze obowiązki. System CRM implementowany online pozwala także gromadzić wszystkie najważniejsze informacje o kliencie w jednym miejscu – dzięki czemu każdy dołączony do projektu ma do nich dostęp i może sprawdzić interesujące go dokumenty w dowolnym czasie oraz miejscu. 

#2 CRM eliminuje ryzyko dublowania działań 

W dużych działach handlowych, gdzie każdy pracownik jest rozliczany z pozyskanych klientów oraz zawartych umów, istnieje duże ryzyko przypadkowego dublowania działań. Bez wewnętrznego systemu porządkującego pracę całego działu, trudno o porządek niezbędny do planowania dalszych czy długofalowych zadań. CRM online minimalizuje ryzyko dublowania czynności oraz pozyskiwania tego samego klienta przez dwóch różnych pracowników. Co więcej, pozwala na efektywne raportowanie działań i ustalanie scenariuszy późniejszych prac. 

#3 CRM online uniemożliwia utratę danych po byłym pracowniku

Zmiany personalne w firmie są nieuniknione i wiążą się nie tylko z kosztami pozyskania nowego pracownika, ale także wdrożenia go w nowe obowiązki. W tym również pomoże Ci system CRM online – dzięki niemu jesteś w stanie maksymalnie skrócić czas efektywnej nauki nowego podwładnego. W bazie danych dostępne są nie tylko pliki ułatwiające początek pracy, ale także cała historia prowadzonych działań przez byłego pracownika. Wszystkie informacje zebrane w jednym miejscu to duża swoboda dla nowoprzyjętej osoby – może spokojnie zapoznać się z sytuacją bieżącą, aby się do niej dostosować.  

#4 CRM online to dostęp do systemu z dowolnego miejsca

System CRM online Baseline umożliwia dostęp do wszystkich danych z dowolnego miejsca – wystarczy jedynie komputer połączony z Internetem. 

#5 CRM umożliwia dokładną analizę efektywności działań

System CRM pozwala nie tylko na zbieranie i segregowanie danych potrzebnych do codziennego funkcjonowania firmy, ale także ich analizowanie. Dzięki narzędziu będziesz w stanie lokować pieniądze tam, gdzie inwestycja jest najbardziej opłacalna czy lokalizować możliwe problemy i rozwiązywać je jeszcze na wstępnym etapie. 

Podsumowanie – 5 najważniejszych zalet systemów CRM online

Powyższe elementy bezpośrednio wpływają na poprawę jakości obsługi klienta oraz na jego zadowolenie – co przekłada się na zacieśnianie relacji i rosnącą lojalność. Wybierz odpowiedni system CRM – ciesz się stałym gronem zadowolonych klientów!

Reklamy