Jednym z najważniejszych elementów budowania przewagi konkurencyjnej w nowoczesnej dystrybucji jest komplementarność portfolio produktowego. ABC Data, zgodnie z przyjętą strategią dynamicznie poszerza swoją ofertę.
W ostatnim czasie asortyment
spółki wzbogacił się między innymi o kolejne rozwiązania z zakresu przechowywania i ochrony
danych, alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, a także nowe marki
z kategorii zabawek, artykułów biurowych, narzędzi i elektronarzędzi. Systematyczne poszerzanie oferty to efekt przyjętego sposobu działania w oparciu o model one-stop-shop.
Bezpieczne przechowywanie i efektywna ochrona posiadanych
informacji należą do priorytetów zarówno współczesnych
instytucji i przedsiębiorstw, jak również osób
prywatnych. Odpowiadając na rosnące potrzeby swoich
klientów w tym zakresie, ABC Data systematycznie poszerza posiadaną ofertę urządzeń i
oprogramowania związanego z obsługą danych. W ostatnim czasie firma wprowadziła do asortymentu szereg produktów służących tworzeniu prywatnych chmur, m.in. magazyny danych w chmurze osobistej My Cloud Mirror drugiej generacji, renomowanej
firmy Western Digital oraz sieciowe pamięci masowe Seagate® Personal Cloud. W portfolio dystrybutora nie brakuje również rozwiązań związanych z ochroną, backupem i odzyskiwaniem informacji, m.in. takich producentów jak AVG Technologies czy Veeam Software.
Nieodłączną częścią prowadzenia
przedsiębiorstwa jest wydruk dokumentów lub innych materiałów.
Trendemw tym zakresie, który coraz bardziej zyskuje na znaczeniu, jest usługa najmu urządzeń drukujących, będąca również w ofercie ABC Data. Pozwala ona znacznie redukować koszty związane z drukowaniem. Przedsiębiorcom preferującym tradycyjne rozwiązanie, jakim jest zakup sprzętu, dystrybutor oferuje wyjątkowo szeroki wachlarz drukarek i materiałów eksploatacyjnych. ABC Data poszerzyła właśnie swój asortyment w tym zakresie o wyroby
marki ActiveJet, które są już dostępne w systemie InterLink. Rozbudowane portfolio produktów jest istotne dla komplementarności oferty spółki, która dąży do działania w oparciu o model one-stop-shop.
Dążąc do posiadania kompleksowej oferty, ABC Data systematycznie poszerza wachlarz posiadanych towarów nie tylko o nowości produktowe, lecz także zupełnie nowe kategorie wyrobów. Już teraz klienci firmy mogą poprzez dedykowaną im platformę e-commerce zaopatrzyć się w produkty związane z szeroko pojętym IT i elektroniką użytkową, jak również artykuły papiernicze i zabawki. W ostatnim czasie oferta spółki wzbogaciła się o narzędzia i elektronarzędzia uznanych marek, m.in. Black&Decker, DeWalt, Proline czy Stanley. W najbliższym czasie planowane jest wprowadzenie nowych kategorii produktów, jak Home&Living, lifestyle czy artykuły sportowe.
Model one-stop-shop pozwala klientom firmy na zakup dowolnych towarów pod jednym dachem, bez konieczności poszukiwania ich u innych dostawców. Pozwala to jednocześnie
oszczędzać czas oraz korzystać z innych przewag, jakie daje współpraca z ABC Data, np. wysokiej
jakości usług logistycznych czy oferowanego klientom wsparcia
finansowego.
Bycie konkurencyjnym w tym obszarze pozwala spółce na dynamiczne rozbudowywanie bazy klientów, a poszerzający się w ten sposób kanał dotarcia czyni ABC Data jeszcze bardziej atrakcyjnym partnerem dla producentów. Dzięki temu osiągnięcie postawionego celu strategicznego, jakim jest zdobycie do 2018 roku pozycji lidera dystrybucji IT w regionie CEE, jest coraz bliżej.
ABC Data S.A.