Temat na czasie – touroperatorzy padają, budząc nieufność klientów całej branży. Raport „Biura podróży w Internecie” podpowiada gdzie toczą się najważniejsze dyskusje, które kanały warto wykorzystać, jakie elementy oferty są pod lupą internautów. Raport prezentuje opinie internautów na temat biur podróży. Biura oferują usługi o bardzo zróżnicowanej jakości, co budzi nieufność klientów. Przed wykupieniem wczasów czy wycieczki sprawdzają opinie na temat biur podróży w sieci. Raport pokazuje, że wizerunek biur podróży jest sumą opinii na ich temat umieszczanych w sieci. Umiejętne wykorzystanie informacji, jakie dają narzędzia do monitoringu, pozwoliłoby biurom na analizę obecnej sytuacji i właściwe ukierunkowanie swojej strategii marketingowej. Badanie zostało przeprowadzone przez firmy: SentiOne oraz 4P research mix, partnerem branżowym został portal Wakacje.pl. Całej akcji patronuje Mediarun.pl. Pełny raport można pobrać lub przeczytać na www.biurapodrozywinternecie.pl

Materiał zewnętrzny

Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
W świecie technologii, gdzie każda firma stara się być na fali cyfrowej transformacji, pojawia się pytanie: czy można tworzyć strony internetowe i aplikacje...

Materiał zewnętrzny

Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej jest kluczowym elementem prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce, w tym również w takich miastach jak Kraków. Proces...

Zobacz również