Wiecie, że reklama mobilna zanotowała w zeszłym roku wzrost o 300%? Jeśli potrzebujecie więcej podobnych informacji – sięgnijcie po najnowszy raport IAB. To roczne podsumowanie działań i funkcjonowania rynku internetowego w Polsce. „Raport strategiczny IAB Polska Internet 2011 Polska – Europa – Świat” to kompendium wiedzy na temat reklamy online w 2011 roku. Zawiera wiedzę przydatną zarówno dla marketerów jak i przedstawicieli branży interaktywnej. W 2011 roku wyprzedziliśmy pod względem dynamiki wzrostu wydatków Francję. Niewiele brakowało, by została przekroczona granica 2 miliardów zł na reklamę online. W 2011 roku uwagę przyciągnął aukcyjny system emisji reklamy display (RTB). Pojawienie się w Polsce RTB (Real-Time Bidding) to zmiana sposobu kupowania osłon w internecie (zmienił się sposób kupowania odsłon w internecie). Każda odsłona jest wartościowana i sprzedawana po najlepszej cenie. W 2011 roku w arsenale reklamodawców znalazły szersze zastosowanie znacznie bogatsze formy reklamowe: kreacje oparte o rich media, augmented reality, kody QR, grywalizacje, czy wykorzystanie aplikacji na smartfony. Dużo więcej w raporcie IAB - do pobrania tutaj.

Materiał zewnętrzny

Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
W świecie technologii, gdzie każda firma stara się być na fali cyfrowej transformacji, pojawia się pytanie: czy można tworzyć strony internetowe i aplikacje...

Materiał zewnętrzny

Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej jest kluczowym elementem prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce, w tym również w takich miastach jak Kraków. Proces...

Zobacz również