Aplikacja Click Shop, skierowana do właścicieli sklepów internetowych, została wyposażona w nowy, intuicyjny panel do zarządzania e-sklepem z poziomu urządzeń mobilnych oparty na technologii Responsive Web Design. Z analiz przeprowadzonych przez Click Shop wynika, że właściciele sklepów internetowych chcą mieć wygodny dostęp do panelu administracyjnego z poziomu dowolnego urządzenia przenośnego. W ten sposób są w stanie reagować na zapytania klientów i obsługiwać szereg procesów w odpowiednim czasie. - Analizy rynku wskazują, że wartość polskiego rynku e-commerce w roku 2012 wyniosła ponad 21 mld zł. a on sam rośnie w tempie 20-30% rocznie. Wraz z coraz większą popularnością handlu w sieci, wzrasta złożoność operacji, z którymi muszą poradzić sobie osoby zarządzające sklepem. Ulepszony Click Shop daje sprzedawcom możliwość wygodnego i intuicyjnego zarządzania e-sklepem z każdego miejsca i w dowolnym czasie - dodaje Tomasz Andrzejczuk, Kierownik Marketingu Produktu e-commerce z home.pl. Click Shop obsługuje 6,5 tys. e-sklepów. Ich właściciele płacą za usługę w modelu abonamentowym (SaaS).

Zobacz również