Notowana na GPW spółka Comperia.pl S.A. znalazła się po raz pierwszy w swojej historii w rankingu Gazel Biznesu, a więc zestawieniu najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm. Wyróżnienie odebrane zostało w przededniu 7 urodzin spółki. - Comperia.pl S.A. rozwija się bardzo szybko konsekwentnie realizując założoną strategię oraz rozszerzając zakres działalności na kolejne segmenty rynku. Dzięki temu dywersyfikujemy źródła przychodów. Oprócz produktów bankowych porównujemy i sprzedajemy produkty towarzystw ubezpieczeniowych, a także firm telekomunikacyjnych – mówi Karol Wilczko, wiceprezes zarządu Comperia.pl S.A. Gazela Biznesu to tytuł dla firmy małej lub średniej wielkości, która dzięki niezwykle dynamicznemu rozwojowi doskonale daje sobie radę wśród nawet znacznie większych konkurentów. Autorem rankingu jest wywiadownia gospodarcza Coface Poland, która jest odpowiedzialna za weryfikację danych finansowych zgłoszonych przedsiębiorstw. Rankingi Gazele Biznesu sporządzane są co roku przez dzienniki ekonomiczne należące do szwedzkiej grupy Bonnier Press Group. Oprócz "Pulsu Biznesu" zestawienia takie opracowują jego siostrzane dzienniki ze Szwecji, Danii, Austrii, Łotwy, Rosji, Estonii i Słowenii. - Gazela Biznesu to kolejne wyróżnienie jakie otrzymaliśmy w ostatnim czasie. Pod koniec ubiegłego roku zajęliśmy 2 miejsce w prestiżowym rankingu „Deloitte Technology Fast 50”, klasyfikującym najszybciej rozwijające się firmy technologiczne w Europie Środkowej. Byliśmy najwyżej notowaną w tym zestawieniu spółką z Polski – mówi Adam Urbanowski, dyrektor marketingu Comperia.pl S.A. Comperia.pl S.A. po trzech kwartałach 2014 roku zanotowała dwucyfrowe wzrosty jednostkowych przychodów ze sprzedaży do wysokości blisko 12 mln zł i EBIT do 3,2 mln zł, natomiast zysk netto wzrósł do 5,4 mln zł, co oznacza niemal trzykrotny wzrost w stosunku do analogicznego okresu w ubiegłym roku. Comperia.pl S.A. jest w dużym procesie inwestycyjnym, co ma odzwierciedlenie w wynikach skonsolidowanych. Patrząc na aktualne dynamiki i rentowności podstawowego biznesu, inwestycje te powinny mieć pozytywne przełożenie na zyski w przyszłych okresach. Raport roczny spółki zostanie upubliczniony 20 marca 2015 roku. Comperia.pl S.A., założona w 2008 r., była pierwszą w Polsce porównywarką produktów finansowych, twórcą tej kategorii w polskim Internecie. Obecnie należy do najczęściej odwiedzanych witryn internetowych w kraju w tematyce produktów finansowych. Według danych Google Analytics serwisy Grupy Comperia.pl poświęcone finansom osobistym odwiedza co miesiąc kilkaset tysięcy internautów.

Zobacz również