Serwis Domodi.pl rozpoczął oficjalnie współpracę z marką Ochnik. To kolejny, obok takich marek, jak Monnari, Top Secret, Deichmann czy Wittchen renomowany brand odzieżowy, którego produkty będą dostępne w wirtualnym showroomie.
Domodi.pl to największy w Polsce serwis, który umożliwia przeglądanie i inspirowanie się ubraniami i dodatkami znanych marek. Użytkownicy mogą tworzyć z nich własne stylizacje i zestawy, a następnie dzielić się nimi, np. na Facebooku. Domodi zarabia głównie na przekierowywaniu użytkowników na strony marek odzieżowych.
O komentarz poprosiliśmy Krzysztofa Wierzbickiego, prezesa Domodi.pl.
Jaką wartość Domodi tworzy dla marek odzieżowych?
Domodi bardzo mocno wspiera sprzedaż, do najlepszych brandów i sklepów wysyłamy nawet po kilkanaście - kilkadziesiąt tysięcy osób zainteresowanych ich kolekcją, z czego od 0,5% do 1,5% takich wizyt kończy się zakupem.
Czym przekonaliście markę Ochnik do podjęcia współpracy?
Dzięki współpracy z domodi.pl Ochnik dostanie możliwość dotarcia do kilkuset tysięcy osób zainteresowanych modą i stylem. Dodatkowo produkty marki Ochnik zaczną częściej pojawiać się w zestawach.
Wcześniej użytkowniczka musiałaby sama znaleźć zdjęcie produktu Ochnik w internecie i załadować je ręcznie do stylizacji. Teraz zdjęcia będą do wyboru bezpośrednio w narzędziu do tworzenia zestawów, co wzmocni wizerunek marki Ochnik i częstość jej ekspozycji.
Zestawy są często publikowane na blogach i profilach na Facebooku blogerek i osób związanych z modą i stylem. Częstsza obecność w zestawach oznacza możliwość lepszego dotarcia do potencjalnych klientów.
Ile trwały negocjacje?
Pierwszy kontakt z marką Ochnik nastąpił 6 miesięcy temu, natomiast same negocjacje trwały około miesiąca. Proces pozyskiwania partnera różni się w zależności od tego, czy brand jest obsługiwany przez agencję czy bezpośrednio przez pracowników. Z niektórymi klientami rozmawiamy osobiście o możliwościach współpracy, a z innymi wystarczy kontakt mailowy i telefoniczny.
Jaki jest model biznesowy Domodi?
Domodi zarabia na współpracy ze sklepami internetowymi i producentami z branż związanych z modą i stylem. Podstawowym modelem współpracy jest płatność CPC (opłata za przekierowanie na stronę klienta), ale mamy także dodatkowe źródła przychodów np. konkursy i akcje specjalne dla sklepów i brandów.