W tym roku do akcji
Dzień Darmowej Dostawy przyłączyła się rekordowa liczba sklepów – na dziś jest już ich ponad 2100. Już w najbliższy poniedziałek będzie można zamówić produkty bez ponoszenia kosztów przesyłki.
Najwięcej zgłosiło się w kategoriach: „Dom i ogród” (18,4%), „Uroda i zdrowie” (11,9%), „Odzież, dodatki” (11,4%), „Dla Dzieci” (7,5%) oraz „Sport” (5,4%). Jak mówi Krzysztof Bartnik, prezes eKomercyjnie.pl, z roku na rok Dzień Darmowej Dostawy zyskuje coraz większą popularność.
– Tym samym w kalendarzu polskiej branży e-commerce, jak i świadomości Internautów, już chyba na dobre zagościło święto zakupów internetowych. Dzięki współpracy firm z całego sektora mamy dużą szansę na wykreowanie wydarzenia na miarę Cyber Monday, które co roku odbywa się w Stanach Zjednoczonych. I cały czas robimy wszystko, by ten cel zrealizować – dodaje.