W kuluarach spotkali się ze sobą właściciele dużych i dobrze prosperujących e-biznesów, z mniejszymi graczami, tymi, którzy dopiero myślą o starcie oraz ekspertami, którzy działają w tej branży od lat. W sumie przedstawiciele ponad 400 firm dostali niepowtarzalną szansę zarówno do networkingu jak i zdobycia unikalnej wiedzy o nowych produktach i usługach na e-rynku. Każdy z nich mógł znaleźć interesującą go kwestię i porozmawiać o niej ze specjalistami. Prócz prelekcji partnerów wydarzenia, można było posłuchać ludzi, którzy w branży e-commerce o klienta walczą każdego dnia, w tym m.in. Marcina Szuścika z CentrumOLIWY.com, Rafała Irli ze sklepu Albertus czy Patryka Lauryna reprezentującego Audiomagic.pl. Wystąpienia kończyła zazwyczaj seria pytań, co potwierdziło, że taka forma edukacji jest niezwykle potrzebna na rynku.

Zobacz również