Aktualności

E-commerce w praktyce: bilans

W kuluarach spotkali się ze sobą właściciele dużych i dobrze prosperujących e-biznesów, z mniejszymi graczami, tymi, którzy dopiero myślą o starcie oraz ekspertami, którzy działają w tej branży od lat. W sumie przedstawiciele ponad 400 firm dostali niepowtarzalną szansę zarówno do networkingu jak i zdobycia unikalnej wiedzy o nowych produktach i usługach na e-rynku.

Każdy z nich mógł znaleźć interesującą go kwestię i porozmawiać o niej ze specjalistami. Prócz prelekcji partnerów wydarzenia, można było posłuchać ludzi, którzy w branży e-commerce o klienta walczą każdego dnia, w tym m.in. Marcina Szuścika z CentrumOLIWY.com, Rafała Irli ze sklepu Albertus czy Patryka Lauryna reprezentującego Audiomagic.pl. Wystąpienia kończyła zazwyczaj seria pytań, co potwierdziło, że taka forma edukacji jest niezwykle potrzebna na rynku.

Komentarze

Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com