Uczestnicy konferencji EcommerceStandard2011 będą mogli dowiedzieć się m.in. jak prowadzić sprzedaż przez Internet, planować działania marketingowe i lojalnościowe, lub który agregat płatności wybrać i z jakim logistykiem podpisać umowę.
Wśród prelegentów między innymi:
- Krzysztof Nitsch, Marketing Investment Group Sp. z o.o. – Sukces strategii multichannel commerce – case study sieci sklepów Sizeer, Timberland i 50style
- Ondrej Fryc, Emall – Bulding CEE Champions throw excellence and M&As
- Krzysztof Włodarczak, praktiker.pl – Bez satysfakcji nie ma konwersji
- Grzegorz Ostrowski, MniamMniam.pl, AleDobre.pl – Skuteczne i bezkosztowe metody zwiększania konwersji w sklepie internetowym
- Miłosz Wójcik, Co-Founder, Appchance – M-commerce coś więcej niż dodatek do ecommerce?
- Marcin Beme, Audioteka – Jak pogodzić potrzebę szybkich, doraźnych działań obliczonych na minimalizację time-to-market z korzyściami płynącymi z konsekwentnego i przemyślanego budowania fundamentów technologicznych przedsięwzięcia internetowego?
- Bartłomiej Kahn, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka – Plusy i minusy wyboru drogi implementacji technologii czy zbudować je samodzielnie, czy kupić gotowe rozwiązania
- Jan Rychter – Dług technologiczny i jego znaczenie
- Dariusz Stolarczyk, członek zarządu, Grupa Empik Media & Fashion oraz Marcin Turski, odpowiedzialny za biznes Digital, Grupa Empik Media & Fashion
W programie również warsztaty:
- Wykorzystanie danych o użytkownikach do zwiększenia sprzedaży czyli jak skutecznie wykorzystywać wiedzę o zachowaniach użytkowników, na przykładzie różnych dostępnych na rynku rozwiązań.
- Prawne aspekty i zagrożenia w eCommerce czyli jak konkretnie podejść do tematu przepisów prawa PRZED uruchomieniem e-biznesu
- e-Commerce A-Z, na co warto zwrócić uwagę prowadząc biznes online warsztat w oparciu o wypracowany już dokument „Dobre zasady e-Commerce”
Reklamy