Żaden z badanych serwisów nie może się pochwalić wersją dedykowaną dla smartfonów. Tym samy, dzięki uruchomionej niedawno mobilnej wersji serwisu, agregator GoDealla.pl jest jedyną firmą z branży, której strona jest łatwo dostępna dla użytkowników komórek.
Tylko Groupon przygotował dedykowaną aplikację na smartfony. – Polscy użytkownicy urządzeń z systemem iOS mają dostęp do aplikacji, która umożliwia przeglądanie ofert, utworzenie i dostęp do własnego profilu oraz zakupy i realizację kuponów bez potrzeby ich drukowania. – mówi Artur Bednarz, PR Manager polskiego oddziału.
Przedsiębiorcy w miażdżącej większości nie mają jednak zaufania do takich rozwiązań i nadal wymagają drukowanej wersji kuponu. Wyjątek w tej sytuacji stanowi fastdeal.pl, który jako pierwszy na rynku wprowadził vouchery dostępne w wersji SMS, dzięki czemu nie ma potrzeby ich drukowania.