Colibri, narzędzie do mierzenia efektywności działań SEO i online marketingu, pozyskało inwestycję w wysokości 300 tys. zł od
Innovation Nest.
Nowymi udziałowcami zostali również Wiktor Schmidt i Kuba Filipowski, założyciele
netguru firmy zajmującej się budową rozwiązań IT w technologii Ruby on Rails. Wsparli projekt kwotą 50 tys. zł.
ColibriTool.com powstało w styczniu 2012 roku z inicjatywy Karola Pokojowczyka, który wcześniej prowadził własną agencje interaktywną 2.0 Web Solutions. Już po sześciu miesiącach prac udało się zdobyć kilkudziesięciu klientów, m.in Merlin, Makro Cash & Carry, Listonic, czy Positioner.
Obecnie Colibri używane jest przez kilkuset klientów z całego świata, a nadchodząca inwestycja pozwoli na szybsze dotarcie do klientów z Doliny Krzemowej, gdzie planowane jest założenie biura oraz dalszy rozwój produktu.
Jest to już piąta inwestycja Innovation Nest, które zaangażowało się dotychczas w PressPad, iTraff Technology,
UXPin oraz UseItBetter. Oprócz inwestycji na etapie seed, Innovation Nest oferuje startupom program akceleracyjny
ACCELERATE, w ramach którego w lutym zainwestowało w 4 projekty: Cloud your Car, Landingi,
Nearbox i
Visuu.