Use It Better, narzędzie do analizy zachowania użytkowników gier i aplikacji, pozyskało inwestora. Jest nim Innovation Nest wraz z koinwestorami, którymi są Naoise Irwin (Zynga), Krzysztof Kujawa (GetInsured) i Marek Kuryłowicz (Kuryłowicz & Associates). Nie podano kwoty inwestycji ani liczby udziałów, jakie obejmą w projekcie poszczególni inwestorzy. Use It Better zostało założone przez Łukasza Twardowskiego (CEO) oraz Mariusza Zglinickiego (COO), którzy wcześniej przez 8 lat wspólnie prowadzili agencję interaktywną Cookie, zdobywając liczne wyróżnienia z zakresu User Experience na arenie międzynarodowej (m.in. The FWA, Cannes Lions, Golden Award Montreux).

Materiał zewnętrzny

Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
W świecie technologii, gdzie każda firma stara się być na fali cyfrowej transformacji, pojawia się pytanie: czy można tworzyć strony internetowe i aplikacje...

Materiał zewnętrzny

Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej jest kluczowym elementem prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce, w tym również w takich miastach jak Kraków. Proces...

Zobacz również