Reklamy
Aktualności Artykuł sponsorowany

Jak przyciągnąć gości do hotelu?

Najlepszą reklamą dla hotelu są jego zadowoleni goście, którzy dokonują ponownych rezerwacji i polecają obiekt bliskim. Konsumenci oczekują najwyższej jakości obsługi i wyposażenia. Wszystko powinno być dopracowane do perfekcji, idealnie ze sobą współgrać i świadczyć o wyjątkowej dbałości o klienta. Wybierając meble i dodatki właściciele hoteli muszą mieć na uwadze, że zakupione tekstylia będą często czyszczone i prane, aby zapewnić najwyższy poziom czystości i higieny. Warto zatem od początku zdecydować się na produkty z wyższej półki, które wyróżniają się nie tylko eleganckim wyglądem, ale również niezwykłą trwałością. 

Najważniejsze jest pierwsze wrażenie

Pierwsze, co widzą goście szukający noclegu to lobby i jego wyposażenie. hotel powinien być stylowo wykończony, a wszystkie jego elementy muszą tworzyć jednolitą całość, skomponowaną ze smakiem. Istotne jest dobranie solidnych, wygodnych mebli, najlepiej drewnianych, ponieważ niezależnie od stylu, naturalność drewna świadczy o wysokim prestiżu obiektu. Nie bez znaczenia pozostają także tekstylia w hotelu. W pierwszej kolejności klienci widzą w lobby zasłony i firanki, poduszki na sofach i fotelach oraz leżące na podłogach dywany. Dobrze jest skupić się szczególnie na tych elementach, ponieważ mogą one zadecydować o tym, jakie zdanie na temat całego hotelu wyrobi sobie rejestrujący się po raz pierwszy w recepcji gość hotelu. 

Pokoje hotelowe muszą wzbudzić w gościach chęć powrotu

Opuszczając własne mieszkania niezależnie, czy w celach służbowych, czy na okres wakacji lub urlopu, poszukujemy pokoi, które jednocześnie zapewnią nam jednakowy komfort, co domowe zacisze, jak i wyjątkowy luksus za jaki płacimy. Dlatego oprócz wyposażenia pomieszczeń w meble hotelowe, takie jak obszerne szafy i wygodne łóżka, które są sercem sypialni, należy pomyśleć także o odpowiedniej dla nich oprawie. Stylowe zasłony i firanki oraz wysokiej jakości pościel i ręczniki to podstawa prestiżowego obiektu. Tekstylia powinny być wykonane z materiałów o wysokiej gramaturze i eleganckim wykończeniu. Ponadto muszą być trwałe i odporne na częste pranie, aby przez wiele lat zachowywały swój atrakcyjny wygląd i wszystkie właściwości. Dodatkowym atutem będą również umieszczone na nich hafty z nazwą lub logo hotelu, które budują w gościach poczucie wyjątkowej dbałości o klienta.

Dobra obsługa jest „kropką nad i” w procesie zdobywania klientów

Ekskluzywne meble i tekstylia to niezbędna oprawa, która jest najlepszą drogą do osiągnięcia sukcesu w branży hotelarskiej. Nie znaczy to jednak, że samo wyposażenie zapewni obiektowi satysfakcjonującą rzeszę klientów. Aby piękno hotelu odpowiednio spełniało swoją funkcję, potrzebna jest także profesjonalna obsługa nie tylko w ramach bezpośredniego kontaktu z klientem, ale również podczas przygotowywania pokoi na przyjęcie gości, czyli prania pościeli i ręczników oraz odpowiedniego układania ich w sypialniach i łazienkach. Wykwalifikowana kadra wie, jak traktować konsumentów, aby z przyjemnością wracali do hotelu i  polecali go rodzinie oraz znajomym.

Przepis na przyciągnięcie gości do hotelu jest wbrew pozorom bardzo prosty i opiera się głównie na zaufaniu renomowanym markom, specjalizującym się w branży hotelowej. Luksusowe meble i akcesoria ułatwią zadanie dbającemu o klienta personelowi obiektu, zapewniając tym samym obiektowi żywą reklamę w postaci usatysfakcjonowanych z usługi gości. 

 

Reklamy