Tworząc swoją pierwszą stronę internetową dla swojej firmy lub wymieniając ją na nową, konieczna jest analiza konkurencji. Analiza konkurencji pozwala na zebranie cech stron internetowych, które w danej gałęzi gospodarki tworzą branżowy trend. Pamiętaj że tak jak ty starasz się dopasowywać swoją witrynę do potrzeb klienta do obecnych standardów, tak też robi konkurencja. Analizując wszystkie strony konkurencji możemy dojść do ciekawych wniosków, oraz nowych pomysłów. Tworząc swoją pierwszą stronę internetową dla swojej firmy lub wymieniając ją na nową, konieczna jest analiza konkurencji. Analiza konkurencji pozwala na zebranie cech stron internetowych, które w danej gałęzi gospodarki tworzą branżowy trend. Pamiętaj że tak jak ty starasz się dopasowywać swoją witrynę do potrzeb klienta do obecnych standardów, tak też robi konkurencja. Analizując wszystkie strony konkurencji możemy dojść do ciekawych wniosków, oraz nowych pomysłów. Analiza konkurencji nie tylko pozwala na zebranie wszystkich standardów i wdrożenie ich na swojej witrynie internetowej. Analiza pozwala wychwycić niedociągnięcia konkurencji, poprawienie ich i wdrożenie na własnej stronie internetowej. Zdarza się że konkurencja wprowadza innowacyjne rozwiązania, które uznajemy za wartościowe, a wprowadzone na własnej stronie internetowej pozwalają na wyjście przed szereg konkurencji i zdobycie nowych klientów. To innowacyjne rozwiązania które są wdrażane przez coraz większą ilość stron internetowych z czasem stają się trendem projektowym a jeszcze dalej oczywistym standardem. Analizując konkurencję zwracamy uwagę na jej błędy, oryginalne pomysły, zasobność w treści. Wiedzę tę przekazujemy do agencji interaktywnej, której zadaniem jest stworzenie strony WWW, która będzie w sobie gromadziła wszystkie najlepsze cechy konkurencji oraz która nie będzie powielała ani jednego jej błędu. Firma tworząca strony internetowe pomoże nam osiągnąć oryginalny wygląd strony internetowej, który wyróżni nas na tle całej masy podobnych do siebie stron internetowych. Stronę internetową powinno wymieniać się co dwa lub trzy lata. Jeżeli to nie możliwe to powinna być wymieniana jej szata graficzna na taką która będzie dostosowana do ogólnych, obecnie panujących standardów webowych. Ciągłe dopasowywanie się strony do panującego designu, prezentuje naszą firmę w oczach klientów jako tę nowoczesną z którą warto współpracować. Strona internetowa przyjazna użytkownikowi to nie tylko wygląd czy ciekawe funkcje to również wzorowe aspekty techniczne jak np. optymalizacja pod względem szybkiego ładowania się strony internetowej, wykorzystywanie technologi RWD, aby obsłużyć użytkowników mobilnych czy optymalizacja strony internetowej pod kątem SEO dla lepszej jej widoczności w wyszukiwarkach internetowych. Strona internetowa lepsza od konkurencji to taka, która w wyszukiwarce Google jest też przed konkurencją. Jest wiele przepisów na to jak uczynić swoją stronę lepszą od każdej konkurencyjnej. Im więcej takich zaleceni wdrożymy tym większe szanse że będziemy liderami na rynku internetowym.

Zobacz również