Integrated Solutions, wyspecjalizowany integrator ICT należący do Orange Polska, wprowadza nową usługę dla sektora administracji publicznej. Jeden Numer to rozwiązanie, które ułatwia komunikacjęmieszkańców z władzami lokalnymi. Powstał z myślą o ułatwieniu mieszkańcom zgłaszania spraw wymagających interwencji służb miejskich, jak na przykład popsuta latarnia, studzienka czy dziura w jezdni. Jeden Numer integruje numer telefoniczny, portal internetowy i aplikację mobilną Contact Center urzędu i systemem CRM (Customer Relationship Management) dla mieszkańców. Zgłaszane za jego pomocą sprawy są przydzielane do poszczególnych jednostek instytucji, a mieszkaniec otrzymuje informację o statusie zgłoszenia. „Tworząc Jeden Numer wzorowaliśmy się na sprawdzonych projektach, jak np. numer 311 w Nowym Jorku czy 19 115 w Warszawie. Tak powstała usługa, która aktywnym mieszkańcom daje nowoczesny sposób kontaktu z urzędem, pracownikom urzędu – rozwiązanie Contact Center i CRM, a wszystkim – bardziej przyjazne i efektywniej zarządzane miasto” - wyjaśnia Dariusz Jędrzejczyk, dyrektor segmentu klientów kluczowych i korporacyjnych w Orange Polska. Oprócz funkcji związanych z rejestracją, przydzielaniem zgłoszeń i automatyzacją obsługi telefonicznej, system pozwala na generowanie raportów. Dzięki temu w łatwy sposób można m. in. sprawdzić, w których dzielnicach dokonano najwięcej zgłoszeń, czego dotyczyły oraz ile czasu zajęło ich rozwiązanie. Jeden Numer to także narzędzie do aktywizacji społecznej mieszkańców. Wpisuje się w koncepcję smart city i wspiera technologiczny rozwój miasta. Bazuje na systemach localspot firmy Xentivo, Visual Contact Center Studio oraz usługach szybkiej i bezpiecznej transmisji danych w sieci Orange Polska. Integrated Solutions

Zobacz również