ClickMeeting, platforma do spotkań i konferencji online oraz webinarów, ogłosiła, że Kasia Bargielska dołączyła do zespołu jako Dyrektor Marketingu. Kasia ma na koncie wiele sukcesów w zakresie online marketingu, sponsoringu i cobrandingu, a także w marketingu ATL na różnych rynkach. Jej doświadczenie obejmuje marketing B2B i B2C w branży technologicznej, medialnej i reklamowej. - Kasia przynosi ze sobą bogate doświadczenie i świeże pomysły - mówi Szymon Grabowski, twórca i CEO ClickMeeting. - Będzie odgrywała kluczową rolę we wprowadzaniu innowacji mających na celu wzmacnianie naszej pozycji lidera branży wideokonferencji - dodaje. Kasia Bargielska ostatnio pełniła funkcję dyrektora marketingu w IVONA Software, spółce zależnej amerykańskiej firmy Amazon, która rozwija technologię text-to-speech. W ciągu 5 spędzonych tam lat Kasia rozwinęła strategie marketingowe, które pomogły firmie osiągnąć czołową pozycję w branży. Kasia ma łącznie 19 lat doświadczenia w marketingu, które zdobyła w takich firmach, jak Agora (wydawca Gazety Wyborczej), Wirtualna Polska, DSV Trading, Polskapresse Media Group oraz IVONA Software. - Ostatnio podjęliśmy szereg decyzji dotyczących sposobu prezentacji naszych brandów. ClickMeeting zawsze się wyróżniał i dostrzegamy w nim potencjał, który dopiero co zaczęliśmy wykorzystywać. Serdecznie witamy Kasię Bargielską i cieszymy się na jej dynamiczne przywództwo - mówi Szymon Grabowski.

Zobacz również