Na ponad 5 tys. metrów zaprezentują się dostawcy usług oraz rozwiązań specjalizujących się w tematyce: brand advertisingu, e-mail marketingu, social media, mobile marketingu, advergamingu, agencje kreatywne i reklamowe, domy mediowe.
Uczestnictwo w targach to skuteczne i efektywne działanie marketingowe – łatwo i szybko nawiążesz kontakty biznesowe, poznasz branżę i najnowsze trendy na rynku.
Agendę i listę wystawców znajdziecie na stronach Internet Poland.
Co zrobić, by wygrać wejściówki na to wydarzenie? Mamy dwa konkursowe zadania:
Po pierwsze – odpowiedz na pytanie, ile do tej pory edycji Forum IAB zorganizowało IAB Polska?
Po drugie – w 10 słowach napisz dlaczego chciałbyś odwiedzić targi Internet Poland?
Na odpowiedzi czekamy pod tym adresem. Na odpowiedzi czekamy do 1 wtorku listopada, ogłoszenie wyników w środę, 2 listopada.
Spośród autorów najciekawszych uzasadnień, którzy jednocześnie udzielili prawidłowej odpowiedzi na pierwsze pytanie, wybierzemy dwójkę zwycięzców. Otrzymają oni wejście w wybrany przez nich dzień na część targowo-wystawienniczą Internet Poland Conference and Expo.