Marka odzieży patriotycznej Surge Polonia organizuje kampanię społeczno-edukacyjną „Poczuj Dumę”. Ambasadorami akcji zostali Karol Bielecki, Sławomir Szmal i Kamil Syprzak. Będą promowaćnowoczesny patriotyzm i inspirować młodzież. W ramach akcji od 1 kwietnia na 140 bilbordach w 9 największych polskich miastach można oglądać wizerunki Karola Bieleckiego, Sławomira Szmala i Kamila Syprzaka. Jaki jest cel kampanii „Poczuj Dumę”? – Chcemy w ten sposób promować nowoczesny patriotyzm,wartości i postawy, które są ważne dla każdego Polaka, a także inspirują, nie tylko w wymiarze sportowym. Kampanię traktujemy jako sposób na budowanie kapitału społecznego – mówi Wojciech Setny, prezes Surge Polonia, polskiej marki odzieży patriotycznej i organizatora akcji. Marka Surge Polonia rozpoczynała jako startup, nietypowo, bo w bardzo tradycyjnej branży. Wykreowała segment jakościowej odzieży patriotycznej, a następnie wyprowadziła go z rynkowej niszy. Od początku istnienia sprzedaje swoje produkty przez Internet, a od początku roku rozbudowuje także sieć sprzedaży stacjonarnej. Jako pierwsza marka odzieży patriotycznej w Polsce prowadzi salon w galerii handlowej (Arkady Wrocławskie). Do końca roku planuje otwarcie w sumie 10 punktów w centrach handlowych oraz przy prestiżowych ulicach największych polskich miast. Surge Polonia chętnie angażuje się także w akcje społeczne i edukacyjne, jak również współpracuje ze sportowcami, na przykład z reprezentacją Polski w Rugby czy z drużyną futbolu amerykańskiego Panthers Wrocław. – W takiej współpracy widzimy ogromny potencjał również z powodu misji edukacyjnej, jaka od początku wpisana jest w nasz model biznesowy. Kampania „Poczuj Dumę” jest kontynuacją działań tego rodzaju, jakie podejmujemy od lat. Pod tym względem również jesteśmy w Polsce pionierami – dodaje Wojciech Setny. Pierwsi ambasadorzy kampanii „Poczuj dumę” To nie przypadek, że pierwszymi ambasadorami kampanii zostali czołowi polscy piłkarze ręczni. W dniach 8-10 kwietnia polska reprezentacja będzie walczyć o awans na igrzyska olimpijskie w Rio de Janeiro w turnieju kwalifikacyjnym w Gdańsku. Dlaczego piłkarze ręczni zaangażowali się w kampanię „Poczuj Dumę”? – Chcemy pokazywać dobre wzory i motywować do działania. Patriotyzm oznacza ambicję, pasję, wiarę w siebie i poczucie wspólnoty. Taka postawa wewnętrznie wzmacnia i jest ważna nie tylko na boisku – mówi Sławomir Szmal. Zawodnicy podkreślają także, że chcieliby przekazać swoje doświadczenia wyniesione z kariery sportowej, przede wszystkim młodym ludziom. – Warto mieć marzenia i wierzyć w siebie. Ale bardzo ważne jest również to, by umieć podnieść się i iść naprzód mimo trudności czy niepowodzeń. Kiedy czujemy w sobie siłę i dumę, nic nas nie złamie – dodaje Karol Bielecki. Kampania „Poczuj Dumę” w każdym miesiącu będzie miała inny motyw przewodni. – Będziemy przybliżali ludzi, bohaterów zarówno współczesnych, jak i z przeszłości, a także inicjatywy czy wydarzenia historyczne. Różne motywy przewodnie łączy to, że mogą być fundamentem nowoczesnego patriotyzmu – podkreśla Wojciech Setny, prezes Surge Polonia, marki odzieży patriotycznej i organizatora kampanii „Poczuj Dumę”. Surge Polonia

Zobacz również