Marek Sodolski został Wiceprezesem Zarządu ds. Marketingu i Sprzedaży w e-point SA. Jest to nowa funkcja w strukturach firmy. Wiceprezes będzie odpowiadał za pracę wdrażaniem rozwiązań firm partnerskich, np. rozwiązań omnichannelowych Hybris. Zamierza także zwiększyć udział e-point w rynku usług i produktów "digital" wspierających sprzedaż w branży finansowej, logistycznej oraz MLM. Stawia na rozwój kompetencji związanych z obsługą klientów e-point spoza Polski.
Marek Sodolski ma dwudziestoletnie doświadczenie w projektach digital, głównie w branży MLM (Multi-Level-Marketing). Kierował projektem Amway Online dla rynku rosyjskiego, tureckiego oraz krajów Europy Środkowej. Projekt ten w 2007 roku zdobył nagrodę w polskiej edycji prestiżowego konkursu Project Management Excellence Award. Inicjował i wdrażał projekty również dla Avon (rozwiązania e-commerce w serwisie Facebook) oraz TIENS (strona w technologii RWD).
Marek Sodolski jest również członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej. W latach 2009-2010 pełnił funkcję jego wice-przewodniczącego. Jest sędzią w konkursie Polish National Sales Award. Swoimi zawodowymi doświadczeniami dzielił się ze studentami jako wykładowca prywatnych wyższych uczelni, m.in. Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie.