Platforma analizy i monitoringu kondycji marek w social media firmy Digital One startuje w nowej odsłonie. Duża część nowych funkcjonalności, ważnych z punktu widzenia marketerów, dotyczy Facebooka, forów i blogów. Szefem Mobuzzera został Łukasz Gołacki. Wśród nowych funkcjonalności Mobuzzera, znalazły się m.in. 7 nowych wskaźników dotyczących Facebooka (w sumie jest ich już 14). Mierzą m.in. liczbę interakcji, zaangażowanie użytkowników, liczbę wzmianek o stronie. Aplikacje dostarczają również takich danych jak: szczegółowe analizy statystyczne demografii fanów marki na fan page, rozbudowane statystyki wpisów na Facebooku, ulepszone algorytmy analizy wydźwięku (nasycenia emocjonalnego wypowiedzi) na fan page’ach, porównywarka profili z różnych krajów i branż, czy rozwinięta analiza wydźwięku wypowiedzi na forach i blogach. Opłaty za korzystanie z Mobuzzera mają charakter abonamentowy (147 zł za kwartał, 441 zł za rok). Z okazji debiutu rynkowego wersji 2.0 przygotowana została promocja - pierwsze 50 osób, które zostawi swój mail na stronie www.mobuzzer.pl/free otrzyma bezpłatny dostęp do platformy na okres 3 miesięcy. Przy okazji premiery nowej wersji wersji Mobuzzer ma nowego menedżera – został nim Łukasz Gołacki. Wcześniej od kilkunastu miesięcy był Social Media Executive w Digital One; we wcześniejszych latach pracował w łódzkim oddziale Polskapresse, oraz w agencji interaktywnej Kamikaze.

Zobacz również