Aktualności

MyDeal.pl: tajniki skutecznej promocji

Serwis zakupów grupowych MyDeal.pl rozpoczął akcję edukacyjną dla przedsiębiorców. Wśród partnerów serwisu dystrybuowany będzie poradnik pt. “Jak skutecznie promować swoją firmę?” oraz Kodeks Dobrych Praktyk.

W ramach akcji edukacyjnej przygotowane zostały materiały, które przedstawiciele MyDeal.pl będą dystrybuować wśród obecnych i nowych partnerów serwisu. Z materiału poradnikowego przedsiębiorcy dowiedzą się m.in., w jaki sposób efektywnie promować swoją firmę zarówno za pośrednictwem tradycyjnych, jak i najnowszych kanałów komunikacji. Kodeks Dobrych Praktyk to zbiór zasad, które pozwolą przedsiębiorcom wzmocnić efekt osiągnięty dzięki zakupom grupowym, dać pełną satysfakcję klientom korzystającym z kuponów zniżkowych oraz – w rezultacie – zapewnić sobie ich lojalność.

Broszura została podzielona na kilka części tematycznych: “Czym jest marketing?”, “Jak promować firmę tradycyjnie, w sieci i z wykorzystaniem marketingu szeptanego?”, “Jak zaplanować skuteczne działania w mediach społecznościowych?”, “Jakie są dobre praktyki w kontakcie z klientem?” oraz “Dlaczego warto korzystać z zakupów grupowych?”. Przy opracowaniu poradnika współpracowały osoby na co dzień zaangażowane nie tylko w działania związane ze sprzedażą i obsługa partnerów biznesowych, ale także specjaliści ds. komunikacji, public relations, marketingu i mediów społecznościowych, a także obsługi klienta.

Poradnik oraz Kodeks Dobrych Praktyk będą dystrybuowane wśród przedsiębiorców przez przedstawicieli MyDeal.pl. Materiały zostaną także udostępnione na stronach serwisu do pobrania przez wszystkich zainteresowanych.

Komentarze

WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com