Rozwiązuje problem komunikacji wewnątrz firmy i grup projektowych. To firmowe medium społecznościowe działa podobnie do Facebooka: możesz publikować statusy, zadawać pytania, dyskutować nad projektami, znajdować ludzi, dzielić się spostrzeżeniami czy linkami z całą firmą bądź grupą, a nawet „lajkować”
Jest dostępny z poziomu aplikacji desktopowej, przeglądarki www oraz aplikacji mobilnych. Yammer ma 3 mln użytkowników, w tym 80% firm z Fortune 500.
Podstawowa wersja Yammera jest darmowa. Z rozszerzoną kontrolą i zabezpieczeniami kosztuje $5/mies. od użytkownika. Organizacje powyżej 100 użytkowników muszą negocjować cenę, dostaną jednak szybkie wsparcie i integrację z istniejącymi systemami, m.in. pocztą i SharePointem.
W tym dziale prezentujemy rozwiązania pozwalające przyspieszyć i usprawnić procesy biznesowe małych i średnich przedsiębiorstw. Koncentrujemy się na narzędziach łatwych do wdrożenia i atrakcyjnych pod względem kosztów.
Jeśli w swojej firmie korzystasz ze skutecznego rozwiązania, które warto przedstawić innym przedsiębiorcom – napisz do nas na adres redakcja@proseedmag.pl.