Konsumenci z coraz większą nieufnością podchodzą do pozostawiania swoich danych kontaktowych w cudzych rękach. To właśnie dlatego marketerzy prześcigają się w kuszeniu ich dodatkowymi korzyściami, które mogą otrzymać w zamian za zapisanie się do newslettera. Coś za coś Aby otrzymać od konsumenta zgodę na otrzymywanie newslettera, należy przede wszystkim zaproponować mu coś w zamian. Specjalna oferta tylko dla subskrybentów, kupon rabatowy, regularne zniżki i darmowa dostawa - to tylko niektóre zabiegi, którymi właściciele sklepów internetowych próbują skusić użytkowników do pozostawienia swoich danych kontaktowych. Upominki Drobne prezenty zawsze pozostawiają pozytywne wrażenie i nastawiają odbiorcę przyjaźnie do marki. Warto wykorzystać je także przy budowaniu cyfrowej bazy adresów email. Podczas finalizowania sprzedaży produktów w sklepie stacjonarnym, warto wręczyć potencjalnym klientom jakiś drobiazg, który przyciągnie ich uwagę i wzbudzi sympatię do naszej marki. Przy zakupie w placówce warto również pytać klientów o ich prywatny adres e-mail. Dzięki temu zdobędziemy bazę kontaktów, które będziemy mogli wykorzystać do wysyłki naszego elektronicznego biuletynu. Kurs e-mail Content marketing to niezawodny sposób docierania do potencjalnych klientów, wyrabiania sobie pozycji na rynku i zdobywania sympatii wśród użytkowników. Dostarczanie użytecznych treści może nam się przydać także w zachęcaniu osób odwiedzających naszą stronę www do zapisu na newsletter. Doskonałym rozwiązaniem tego typu jest kurs, w którym firma dzieli się poradami i rozwiązaniami ze swojej branży. Warto podzielić go na części i cyklicznie przesyłać użytkownikom. Otrzymywanie wartościowej wiedzy w zamian za zapis do newslettera to niezbyt wygórowana cena, którą chętnie zapłacą zainteresowani użytkownicy. Liczy się forma Formularz zapisu do newslettera musi wyglądać profesjonalnie, odpowiednio wpisywać się w estetykę strony i wzbudzać zaufanie, aby klient powierzył nam swój adres e-mail bez żadnych obaw o swoje bezpieczeństwo. Wezwanie do zapisu musi się wyróżniać i przykuwać uwagę, ale jednocześnie nie może być krzykliwe. Ramka z zapisem do newslettera nie może być umieszczona w niewidocznym miejscu, jednak nie może także przeszkadzać we właściwym użytkowaniu naszej strony. Newsletter to wygodny kanał kontaktu z obecnymi i potencjalnymi klientami, dlatego warto włożyć odrobinę wysiłku w zbudowanie własnej bazy adresów e-mail. W ten sposób będziemy mogli systematycznie informować konsumentów o nowościach, promocjach i planach naszej marki na najbliższą przyszłość.

Materiał zewnętrzny

Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
W świecie technologii, gdzie każda firma stara się być na fali cyfrowej transformacji, pojawia się pytanie: czy można tworzyć strony internetowe i aplikacje...

Materiał zewnętrzny

Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej – jak to zrobić?
Rejestracja kasy fiskalnej jest kluczowym elementem prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce, w tym również w takich miastach jak Kraków. Proces...

Zobacz również