Godfire: Rise of Prometheus - nowa gra bydgoskiego studia Vivid Games - otrzymał tytuł Apple Editors’ Choice i szeroką ekspozycję w kanale sprzedaży. Dzięki swojej jakości i kampanii promocyjnej znajduje się w czołówce sprzedaży w Apple App Store. - Po pierwszych dniach sprzedaży oceniamy, że osiągnęliśmy kolejny sukces. Drugi raz z rzędu nasza gra otrzymała tytuł Apple Editors’ Choice. Oczywiście jest zbyt wcześnie żeby mówić o szczegółowych wynikach sprzedaży, ale są one zadowalające i będą widoczne już w raporcie za drugi kwartał. - mówi Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games. – Niezwykle istotnym jest dla nas możliwość powtarzania raz osiągniętego sukcesu – kontynuuje Kościelny. Apple Editors’ Choice to największe wyróżnienie jakie może dostać produkt sprzedawany w App Store. Prócz tego Godfire jest reklamowany poprzez banery w ponad 100 krajach. – Promocja Apple to potwierdzenie naszej jakości i potencjału. Ma to oczywiście bezpośrednie przełożenie na wysokość sprzedaży. Dodatkowo przy okazji Godfire mamy dużo większe doświadczenie wyniesione z produkcji Real Boxing i dużo lepiej rozwinięty wachlarz możliwości monetyzacji gry. Nie bez znaczenia gra jest również droższa niż jej poprzedniczka i kosztuje 6,99 USD- podkreśla Kościelny. Od kilku dni Godfire zajmuje wysokie pozycje w rankingach gier płatnych oraz najlepiej zarabiających.

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również