Wystartowała telewizja od o2 - lajk.tv. Będzie na nią trafiać 12 materiałów dziennie, z naciskiem na tematy poruszane na Facebooku, blogach i vlogach. Telewizja była beta-testowana na Wrzucie i YouTube. Lajk.tv jest adresowana do internautów w wieku 14-30 lat, choć poszczególne cykle będą poszukiwać odbiorców także w innych grupach wiekowych. - Większość dużych podmiotów ustawia się w opozycji do YouTube, ewentualnie zaciska zęby i bez przekonania flirtuje. Nie mamy takich rozterek, lajk.tv będzie funkcjonować na własnej platformie, podpierać się będzie Wrzutą i wortalami należącymi do Grupy o2, ale budowanie widowni na YouTube będzie miało wysoki priorytet - mówi Michał Brański, członek Zarządu Grupy o2. - Koniec końców marketerzy w wypadku akcji specjalnych opierających się na wideo będą rozliczać partnerów z liczby kontaktów. – dodaje Brański. W ofercie dla reklamodawców w lajk.tv obok standardowych formatów reklamowych występować będą: product placement/integration, sponsoring cyklów i prezenterów, serie branded content, konkursy wsparte wideo, działania reklamowe angażujące vlogerów. Studio lajk.tv docelowo będzie obsługiwać również kolejne inicjatywy wideo w ramach Grupy o2 oraz służyć realizacji akcji marketingowych.

Zobacz również