Sieć reklamowa Evolution Media Net podpisała umowę z Okazjum.pl, jednym z największych w Polsce serwisów prezentujących promocje i wyprzedaże w sieciach handlowych.

Okazjum.pl zawiera gazetki promocyjne niemal 300 sieci handlowych i monitoruje promocje w ponad 40 tysiącach placówek handlowych w całym kraju. Serwis daje możliwość przeglądania promocji i ofert handlowych przez wcześniej wybraną sieć handlową, kategorię sklepów lub produktów bądź mapę. Dzięki temu można znaleźć placówki i ich promocje w wybranej okolicy. Redaktorzy serwisu prowadzą także przegląd najciekawszych ofert i porównują je z poszczególnymi sieciami handlowymi.

„Okazjum.pl swoim użytkownikom oferuje kompleksową informację o dobrych ofertach w sklepach z ich okolicy, natomiast swoim partnerom biznesowym daje możliwość promocji wśród potencjalnych klientów oraz dane analityczne. Promocja w naszym serwisie jest bardzo skuteczna, ponieważ nie jest odbierana przez użytkowników jako reklama, ale jako informacja na temat aktualnych ofert sprzedażowych. Naszą specjalnością jest także precyzyjne targetowanie umożliwiające dotarcie do tych osób, na których naprawdę nam zależy” - mówi Dawid Piaskowski, Prezes Okazjum sp. z o.o.

W lutym 2013 roku serwis Okazjum.pl odwiedziło 700 tys. użytkowników, którzy wygenerowali 9 milionów odsłon (Megapanel PBI/Gemius, luty 2013) - wynik ten daje serwisowi pierwsze miejsce w kategorii „Promocje i wyprzedaże”. Umowa została podpisana na wyłączność agencyjną, obejmuje standardowe nośniki reklamy display i kampanie niestandardowe.


Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również