Grupa Integer.pl wprowadziła 34 całodobowe Paczkomaty do 24 sklepów Kaufland na Słowacji. To część 4-letniego planu, w ramach którego spółka zainwestuje w sieć 16 tys. Paczkomatów aż 300 mln euro. Urządzenia Grupy Integer.pl są promowane przez sieć Kaufland, która rozdaje klientów specjalne kody umożliwiające otworzenie skrytki paczkomatowej i odebranie świątecznego prezentu. Kampania promocyjna ma na celu edukację słowackich konsumentów. - Dzisiaj, klienci muszą mieć wszystko w wygodnej odległości. Nawiązując do naszych doświadczeń w innych regionach wiemy, że klientom wygodnie jest wysyłać lub odebrać paczki podczas codziennych zakupów - mówi Rafał Brzoska, prezes zarządu Grupy Integer.pl.   Więcej o Grupie Integer.pl przeczytasz w wywiadzie z Rafałem Brzoską, opublikowanym w Proseed #4. Aby uzyskać dostęp do numeru, zamów pakiet z dostępem do archiwum na proseedmag.pl/subskrypcja. Chcesz sprawdzić jakość, zanim zapłacisz? Zapisz się na darmowy newsletter i otrzymuj co miesiąc bezpłatne wydanie Proseed.

Materiał zewnętrzny

Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
Tworzenie stron i aplikacji bez kodowania? To możliwe!
W świecie technologii, gdzie każda firma stara się być na fali cyfrowej transformacji, pojawia się pytanie: czy można tworzyć strony internetowe i aplikacje...

Zobacz również