Poczta Polska otworzyła wczoraj serwis ecommerce.poczta-polska.pl oferujący obsługę dla branży e-handlu. W jednym miejscu e-klienci mogą wybrać przesyłki odpowiadające ich potrzebom, zlecić obsługę zwrotów, poznać ofertę finansowo– ubezpieczeniową, czy wysłać neofakturę w cyfrowej wersji. - Rynek eCommerce jest dla nas bardzo ważny, to jeden z najbardziej perspektywicznych i rozwijających się w największym tempie sektorów gospodarki. Jesteśmy dumni, że tak wielu przedsiębiorców postanowiło nam zaufać - mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej. Ciekawą opcją jest wybór przesyłki z gwarancją terminu doręczenia, a także Paczka Korzyści, czyli rabaty uzyskiwane dzięki wykupieniu z góry określonej liczby przesyłek. Poczta Polska oferuje też usługę Neofaktura, w ramach której możliwe jest zlecenie Poczcie dostarczania faktury papierowych, łącznie z drukowaniem i kopertowaniem. Istnieje też Neokartka, dzięki której można nadać online kartkę pocztową, którą listonosz doręczy osobiście. W związku z mającymi wejść w życie od stycznia 2015 r. przepisami dotyczącymi e-handlu Poczta Polska wprowadza także nową usługę – obsługę zwrotów. Dzięki współpracy z Pocztą, przedsiębiorca będzie mógł zapewnić klientom obsługę zwrotów. Po zgłoszeniu i weryfikacji danych firmy, Poczta udostępni jej specjalny formularz, przeznaczony do zamieszczenia na stronie.

Zobacz również