Serwis Duckie Deck znalazł się w światowej czołówce najlepszych projektów edukacyjnych. W prestiżowym konkursie LAUNCHedu odbywającym się w Texasie uplasował się wśród 6 najlepszych pomysłów biznesowych. - Nasz produkt bardzo spodobał się w Austin, cały czas zbieramy gratulacje, pytania i propozycje współpracy. Największym komplementem było to, że wiele osób już wcześniej znało Duckie Deck – nie chcieli uwierzyć, że jest to polski projekt. Tymczasem w chwili obecnej z Duckie Decka korzystają dzieci z ponad 130 krajów świata. Udało nam się stworzyć produkt, który jest uniwersalny i to jest olbrzymie osiągnięcie – cieszy się Marek Przystaś, pomysłodawca i twórca projektu. Duckie Deck platforma zawierająca proste gry dla dzieci w wieku 2-5. Istota całego pomysłu polega na tym, by poprzez zabawę tłumaczyć sprawy istotne dla każdego dziecka i rodzica. Serwis uczy tzw. “real-life values”, czyli wartości uniwersalnych, które wpływają na kształtowanie światopoglądu przyszłych pokoleń. Powstanie i rozwój projektu było możliwe dzięki wsparciu inwestorów - firmy Satus Venture Sp. z.o.o. oraz Akcelatora Innowacji NOT. Konkurs LAUNCHedu odbywał się w ramach SXSWEdu – jednej z największych konferencji edukacyjnych na świecie.

Zobacz również