PrestaShop ogłasza partnerstwo z Ceneo.pl

Platforma PrestaShop, która obsługuje w Polsce ponad 25 tys. sklepów internetowych, nawiązała współpracę z wiodącą porównywarką cenową – Ceneo.pl. W jej ramach użytkownicy otrzymają dostęp do zaawansowanych narzędzi e-commerce.
Ceneo.pl od 17 lat wspiera polskich przedsiębiorców w docieraniu do klientów i zwiększaniu sprzedaży. To nie tylko największa porównywarka cen w Europie, ale również największa baza opinii o zakupionych produktach, sklepach i dostawcach w Polsce. Szeroka oferta sprawia, że serwis odwiedza miesięcznie nawet 23 mln użytkowników.
Teraz sprzedający na platformie Ceneo.pl będą mogli w łatwy sposób skonfigurować swój sklep internetowy za pomocą rozwiązań oferowanych przez PrestaShop.
– Partnerstwo z PrestaShop zagwarantuje naszym sprzedawcom jeszcze więcej możliwości rozwijania biznesu online. Rynek e-commerce rośnie, a my chcemy, aby każdy przedsiębiorca decydujący się na sprzedaż w internecie miał do dyspozycji najlepsze narzędzia do łatwej integracji swojej oferty z Ceneo.pl – mówi Marcin Łachajczyk, CEO Ceneo.pl.
Nowy moduł zapewnia:
- łatwą komunikację sklepu PrestaShop z bazą transakcji w Ceneo.pl,
- widoczność transakcji z poziomu panelu PrestaShop,
- automatyczną aktualizację stanów magazynowych w sklepie.
– Bardzo się cieszę, że nawiązaliśmy współpracę z Ceneo.pl, jedną z najpopularniejszych porównywarek cenowych w Polsce, która zrzesza dziesiątki tysięcy sklepów internetowych. Naszym celem jest nieustanny rozwój, a jednym z jego aspektów jest nawiązywanie partnerstw z czołowymi usługodawcami w branży – mówi Mateusz Osiecki, Country Manager PrestaShop Poland.
Współpraca PrestaShop i Ceneo.pl - dwóch znaczących graczy na rynku e-commerce - to dowód na to, że branża nastawiona jest na ciągły rozwój i oferowanie użytkownikom rozwiązań skrojonych pod ich potrzeby.