Rozmawiamy z Tomaszem Karwatką, założycielem Divante, o szkoleniu Dochodowy Sklep. Warto wziąć w nim udział przede wszystkim ze względu na indywidualne podejście trenerów do Twojego sklepu internetowego.   Z jakich modułów obejmujących tematykę e-commerce składa się szkolenie "Dochodowy Sklep"? Podczas szkolenia omawiamy 3 najważniejsze obszary: pozyskanie odwiedzającego, konwertowanie odwiedzającego na klienta, budowanie lojalności. Działania w tych obszarach pozwalają uczestnikom podnieść efektywność ich biznesów. Często już po tygodniu od warsztatu sklepy mogą generować o 25% wyższe przychody, bez znacznych dodatkowych inwestycji. Zachęcacie uczestników do przekazania informacji o swoim biznesie przed warsztatami. Jak w praktyce przekłada się to na jakość szkolenia? Większość szkoleń jest oparta jedynie na intuicji i doświadczeniu trenerów. To dość staromodne podejście, zwłaszcza gdy mówisz o internecie. Dlatego my bazujemy na danych z systemów analitycznych uczestników oraz na prowadzonych podczas warsztatów badań z użytkownikami. Najpierw uczymy ludzi jak wyciągnąć kluczowe informacje, a następnie jak je zinterpretować, aby poprawić sprzedaż. Tu nie ma miejsca na subiektywne oceny - pracujemy z konkretnymi danymi. Tej samej metodologii używamy w pracy z naszymi klientami obsługiwanymi w modelu success-fee. Podobnie jak same sklepy, my także żyjemy z prowizji ze sprzedaży :) Mówimy jednym językiem i dzielimy się praktyczną wiedzą. Badacie wybrane e-biznesy zgłoszone przez uczestników - jakie są kryteria wyboru? Badamy w zasadzie wszystkie sklepy, które są zgłaszane. Wymaga to od nas sporo pracy przed warsztatami. Nie każdy chce. aby omawiać jego sklep publicznie, dlatego oczywiście ostrożnie ustalamy, czym właściciel chce się podzielć z innymi, a co pozostawia na rozmowy z nami w cztery oczy. Przeprowadzacie też indywidualne konsultacje - co przykładowo udało Wam się poprawić w e-biznesie uczestnika? Najczęściej po testach z użytkownikami danego eBiznesu okazuje się, że w systemie znajduje się kilka poważnych błedów użyteczności – szczególnie w obszarze wyszukiwania produktów i procesu zakupowego. Naprawdę dużo konkretnych case-studies znaleźć można w broszurce na www.dochodowysklep.pl.   Zobacz też, co powiedzieli o szkoleniu jego uczestnicy :) Trwają zapisy na szkolenie - zarejestruj się na dochodowysklep.pl.

Zobacz również