Konieczność bardzo szybkiej reakcji na potrzeby klienta stawia zupełnie nowe wyzwania przed branżą retail. Ta musi zadbać o poprawę standardów obsługi klienta i większą personalizację swojej komunikacji. To, w jaki sposób firma wywiąże się z tego zadania będzie miało ogromne znaczenie dla zdobycia i utrzymania lojalności klienta. Dlatego tak ważne jest posiadanie odpowiednich instrumentów, które pozwolą na efektywne korzystanie z danych. W sytuacji, gdy konsument chce uzyskać natychmiastową odpowiedź nie uda się spełnić tego warunku bez wprowadzenia nowoczesnych narzędzi do automatyzacji, elektronicznego obiegu dokumentów czy możliwości szybkiego sprawdzenia danych w cyfrowym archiwum. Gromadzone dane stanowią również bardzo ważny zasób w procesie planowania strategicznego. Według badań Ricoh źle zaplanowana komunikacja wiąże się nie tylko z niepotrzebnie ponoszonymi kosztami finansowymi, ale odbija się również na wizerunku i przyczynia się do spadku zaufania do danej marki czy organizacji. Dla dużej części konsumentów jest bowiem jednoznaczna z nieodpowiednim wykorzystaniem ich danych.

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również