Sieć reklamowa Adkontekst podsumowała efekty kampanii prowadzonych z użyciem retargetingu. Mechanizm polega na dostosowaniu wyświetlanych reklam do użytkowników m.in. poprzez przypominanie jej tym, którzy wcześniej w nią kliknęli lub wykluczenie osób mających za sobą zakup promowanego produktu. Przeciętny użytkownik pozyskany na stronę w wyniku działań remarketingowych 3 razy dłużej przebywa na stronie reklamodawcy, ogląda o 36% więcej stron w ramach swojej wizyty, ma niższy o blisko 20% współczynnik odrzuceń i prawie 4 razy częściej dokonuje konwersji. Liczby nie kłamią - retargeting to efektywne narzędzie pozwalające zoptymalizować wydatki na marketing. Mechanizm działa również z korzyścią dla użytkownika, ponieważ ogląda on reklamy, którymi wyraził zainteresowanie.

Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również