12 sierpnia o godz. 10:00 ruszają zapisy na cykliczną imprezę dla zainteresowanych marketingiem, nowymi mediami i technologią. Rejestracja w promocyjnej cenie potrwa tylko pierwsze 24 godziny!
Wydarzenie odbędzie się w Rzeszowie w dniach 11–13 września br. Organizatorzy zapowiadają szeroki dobór tematów. W jednym miejscu spotkać się mają psychologowie, znawcy socjologii i nauk politycznych, przedstawicieli agencji interaktywnych, reklamowych, właściciele i zarządzający największymi serwisami, twórcy aplikacji, startupy, inwestorzy i marketerzy. Wraz z Mateuszem Tułeckim nad merytoryką czuwać będzie organizator – Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz współorganizator konferencji – Grupa Unity.
Wśród zagranicznych gości pojawi się m.in.
Cameran Ashraf, irański aktywista, współzałożyciel Expression Technologies oraz AccessNow, organizacji popularyzujących ideę wolności w Internecie.
O tym, jak dostosować biznes do wymagań rynku, opowie z kolei
Olivier Kempkens, twórca Adapt or Die, który pracował dla takich marek jak SAP czy FP.
Wielbicieli podróży i dwóch kółek z pewnością ucieszy wystąpienie
Frederica Mazelli. Właściciel BlaBlaCar, portalu społecznościowego dla autostopowiczów i kierowców, zdradzi, jak stworzył serwis, z którego co miesiąc korzysta ponad 550 tys. osób z całej Europy.
Polskę reprezentować będą:
Paweł Tkaczyk, Bartłomiej Gola, Ireneusz Dworzyński, Paweł Sala i Roman Łoziński.
Młode rekiny e-biznesu już teraz powinny obmyślać strategię na Startup Sito. Najlepszy startupowiec wybrany zostanie drugiego dnia konferencji.
Kielnarowa będzie w tym roku prawdziwym „internetowym zagłębiem”. Wszystko dzięki temu, że większość uczestników mieszkać będzie właśnie w tamtejszym hotelu. Intensywny networking za dnia rozpocząć ma wspólna poranna gimnastyka, a uzupełnić – wieczorne imprezy. Do wskoczenia na klubowy parkiet zagrzewać nas będą m.in.
Novika i Skubas.
Zapisy i aktualne informacje o wydarzeniu na
www.internetbeta.pl