Firma Brillant Partner, specjalizująca się w usługach tłumaczeń na żądanie, uruchomiła nowy serwis usług translatorskich. Powołanie serwisu dogadamycie.pl oznacza kolejny etap rozwoju spółki, która rozpoczęła realizację długookresowej strategii rozwoju zapowiedzianej w związku z zaangażowaniem nowego inwestora – Krystiana Stypuły. Z serwisu korzysta obecnie 1100 użytkowników – przede wszystkim firmy, które kontaktują się z dostawcami czy partnerami handlowymi na wszystkich kontynentach w różnych językach. Zmiana pod klienta Impulsem do powstania nowego portalu, zbudowanego na fundamentach działającego dotychczas serwisu, była rosnąca popularność usług wśród klientów, którzy jednak zwracali uwagę na konieczność zwiększenia przejrzystości i intuicyjności obsługi. Nowa struktura i funkcjonalność serwisu opierają się na obserwacji zachowań użytkowników, którzy przedstawili szereg sugestii dotyczących sprawności i wygody oraz konieczności wprowadzenia nowych usług. Uproszczona nawigacja ułatwia i przyspiesza realizację zleceń. Całkowite koszty związane z budową serwisu dogadamycie.pl wyniosły kilkanaście tysięcy złotych. Nowości usprawniające transakcje Użytkownicy mają możliwość korzystania z oferty bez wcześniejszej rejestracji eliminuje jedną z barier w szybkiej realizacji zamówienia. Portal został opracowany z myślą o obsłudze na urządzeniach mobilnych. Dostępne są potwierdzenia e-mailowe dot. przyjęcia zamówienia i informacje o jego zakończeniu oraz możliwość załączania kilku plików do wyceny usługi. Użytkownicy będą mogli też zlecać tłumaczenia przez sms, co pozwoli na łatwy i szybki kontakt z obcokrajowcami. Dzięki platformie teleinformatycznej użytkownicy, wysyłający tekst sms-em, otrzymają w ciągu kilku minut przetłumaczoną informację zwrotną na swój telefon komórkowy. Usługa sms uzupełni dotychczasową ofertą składającą się z tłumaczeń rozmów telefonicznych, e-maili, czatu, na miejscu zdarzenia oraz pisemnych. W dogadamycie.pl dostępny jest także system bonusowy, który pozwala na zakup dowolnych usług tłumaczeniowych. Do tej pory klient mógł zapłacić tylko za konkretną usługę, teraz kwota może być dowolnie rozdysponowywana pomiędzy różne usługi. Dodatkowo klient może skorzystać z dostępnego na stronie kalkulatora do sprawdzania z jakich usług może skorzystać, dysponując daną kwotą. Poszerzona została baza tłumaczy i wprowadzone nowe języki. Obecnie z firmą współpracuje 100 tłumaczy, którzy wykonują tłumaczenia w ponad 44 językach i 102 kombinacjach językowych. W ofercie pojawiły się między innymi translacje na azerski, islandzki, kazachski, turecki, uzbecki i koreański. Rozwój spółki Brillant Partner znajduje się cały czas w początkowej fazie rozwoju. Przychody z działalności oraz pozyskane środki inwestycyjne przeznaczane są na rozwój nowych usług, udoskonalenie serwisu oraz jego promocję. – Z analiz, które przeprowadziliśmy wynika, że obecnie ok. 70% zamówień to tłumaczenia e-maili. Rośnie także liczba zamówień związanych z translacją rozmów telefonicznych (17% wszystkich zleceń) oraz innych tłumaczeń online (10% zleceń) – wylicza Agnieszka Chmielewska, prezes zarządu spółki.  

Fot: freedigitalphotos.net, autor: Ambro

 

Fot. freedigitalphotos.net, autor: Ambro


Materiał zewnętrzny

Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym?
Jak skonsolidować chwilówki będąc zadłużonym? To pytanie nurtuje wielu osób borykających się z nagromadzonymi krótkoterminowymi zobowiązaniami. Choć proces...

Zobacz również